Pozdravljeni. Upam, da mi boste odgovorili na vprašanje, saj sem verjetno prestara za ta forum (21),  vendar sem se odločila na podlagi tega, ker ste mi pred leti že pomagali (druge stvari).
Moja težava je, da težko dosegam orgazem. Imam enega partnerja že od vsega začetka, to je približno 6 let in težave sem imela že takrat. Takrat sem mislila, da sem itak še mlada in "ne znam", ampak vidim da je isto tudi sedaj. Orgazem dosežem 1x na 10 spolnih odnosov. To me spravlja v obup in žalost in čeprav partner pravi, da naj se ne sekiram in da bo že, se zelo sekiram. Poskušala sem imeti spolne odnose vsak dan, pa potem nekaj dni ne, tudi en mesec in več ne, in ni boljše. Menjava poze, seks v položaju da jaz nadziram vse, tudi ne pomaga.
Imate kak nasvet?
Hvala.
• Uredništvo
Nejla Đikić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Leah,
To kar opisuješ je zelo pogosta težava pri ženskah, čeprav se o tem ne govori veliko. Veliko žensk orgazma ne dosega samo s penetracijo, ampak je potrebna tudi stimulacija klitorisa in še dodatno občutek sproščenosti.
Iz tvojega besedila bi rekla, da ti težave pri spolnem odnosu res povzročajo precej pritiska. Če se med odnosom pojavi misel ''Upam, da mi bo danes uspelo'', se lahko zgodi ravno nasprotno, saj pritisk pogosto zmanjša sproščenost in oteži orgazem. Poskusila si že s spremembo ''tehnike'' (položaji, pogostost) in to ni prineslo rezultata, zato se mi zdi, da težava ni le tehnične narave, ampak veliko vlogo igrajo tudi psihološki dejavniki, kot so pričakovanja, napetost in osredotočenost na cilj. Lepo je slišati, da ti partner stoji ob strani. Podpora in odprta komunikacija sta pri takšnih težavah zelo pomembni.
Predlagam, da za začetek sama raziščeš kaj ti najbolj ustreza v odnosu (tempo, način, dotik). Mogoče bi ti pomagalo tudi samozadovoljevanje, ker tako najlažje raziščeš svoje telo. Ljudje smo si med seboj različni in ni enega ''pravega'' načina. Poskusi iti v odnos tako, da manj pozornosti usmerjaš v cilj (orgazem) in bolj v občutke ugodja, ker je seksualni odnos tudi način povezovanja s partnerjem, ne samo fizična stvar. Pri ženskah je tudi zelo pogosto, da je vzburjenost odvisna od faze menstrualnega cikla. Lahko bi tudi to spremljala in ugotovila, v kateri fazi ti odnos najbolj ustreza.
Če bi težave vztrajale in te še naprej obremenjevale, obstajajo strokovnjaki (psihologi, psihoterapevti, seksologi), ki se ukvarjajo tudi s področjem spolnosti, in pri takih težavah je pomoč pogosto zelo uspešna. Nisi sama v tem :D
Lepo te pozdravljam,
Nejla Đikić, dr. medicine, specializantka psihiatrije
• kr
kr_ena_1
... pa še to: nč nisi napisala kolk cajta ponavad traja vajin seks; če je zmer bl na hitr/brez predigre - tolk da partnerju pride - pol nč čudnga, da teb ne pride