Ko sem bila mlajsa se me je "dotikal" oce. Tudi mama je vedela vendar ni nic naredila, vcasih je celo pred njo to delal. Se mi zdi da to ni delal iz svojega uzitka ampak ker me je s tem ponizeval. Zdaj imam tezave z blizino, in spolnostjo. Ne znam reči ne, iscem pozornost starejsih tipov, ali pa postanem cisto obsedena z nekim tipom ko mi da dve sekundi pozornosti, iscem nezdrave odnose (zasedeni ljudje, starejsi, nasploh vazno da je narobe). Tezave imam tudi s samoposkodovanjem, ali pa se dajem v situacije ki so nevarne. Sem ze imela spolne odnose, z osebo ki sem jo sovrazila, po tem sem se pocutila ogabno, vendar sem s tem odnosom nadaljevala. Vem da je oce hudo vplival name in dvomim da bom lahko normalno "zivela". Enostavno s pocutim kot da mi je unicil zivljenje iz samega zacetka in ne vidim kako naj s tem zivim. Najbolj me je jezi da ma model perfektno zivljenje, cisto podrejeno zeno ki bi se za njega na garmado vrgla, mu placuje poloznice, za njim puca... in te jeze nimam nikamor dati, nikoli v lajfu se nisem razjezila ali nasploh pokazala custev do drugih saj je bilo to pri nas doma sramotno. Zdaj ne najdem smisla v takem zivljenju, ne vem kaj naj naredim sama s sabo.
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Živjo,
najprej bi ti rada sporočila, da mi je zelo žal, da si šla skozi tako neprijetno stvar, ki se ti nikoli ne bi smela zgoditi. Bodi ponosna nase, da si zbrala toliko poguma, da si nam zaupala svojo stisko. Predstavljam si, da ti je zelo hudo.
Izkušnje iz otroštva nas res v veliki meri izoblikujejo, sploh če so te izkušnje takšne narave, kot si ti opisala v svojem sporočilu. Vsekakor pa je mogoče, da te izkušnje ne vodijo našega življenja, saj se z voljo vse da spremeniti. Res je grozno, da se moraš ti, kot žrtev, tako truditi, da izboljšaš svoje pogoje za življenje, saj si nisi želela trpeti. Kljub temu verjamem, da si dovolj močna, da se lahko tvoje življenje obrne na bolje. Nič pa ni narobe s tem, da pri tem potrebuješ nekaj pomoči drugih - najprej sem tukaj zate jaz - vedno mi lahko pišeš, če boš v stiski. Če bi pa stiska kadarkoli bila tako huda, da bi nekoga za pogovor potrebovala takoj, se lahko obrneš na naslednje številke:
TOM telefon za otroke in mladostnike 116 111. Pokličeš lahko vsak dan med 12. in 20. uro - klic je brezplačen.
Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik 116 123. Pokličeš jih lahko 24 ur na dan, vsak dan - klic je brezplačen.
Klic v duševni stiski 01 520 99 00. Pokličeš jih lahko vsak dan med 19. in 7. uro zjutraj.
napisala si, da nikoli nisi izražala čustev, saj je bilo to v tvojem okolju neželeno. Želim, da veš, da je tvoj zapis velik korak proti izražanju čustev in želim, da je lahko tale forum in najin pogovor varen prostor zate, kjer imaš možnost izraziti vsa svoja čustva.
Bi mi povedala še kaj več o odnosu, s katerim si nadaljevala, čeprav je bil slab in o tvojem odnosu z očetom in mamo - kako se razumeš z mamo, kako deluje sedaj vajin odnos z očetom?
Želim si, da skupaj najdeva novo pot zate, pot, ki se ti bo zdela smiselna.. da si ustvariš življenje, ki ga boš z veseljem živela; kjer ne boš živela posledic dejanj drugih.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)