Zdravo.
Ze nekaj časa vsakič ko se nekdo zadere se vstrasim in od tega poskočim ampak vcasih je moja mama z katero zivim zelo prijazna do mene vcasih pa me ponizuje, se dere na mene in me primerja z bratom do katerega je bolj prijazna. Kaj naj storim?
• Zm
Zmedena sova
Jaz bi ti svetovala da se o tem pogovoriš z njo ali pa si najemi psihoterapevta . Ko sem jaz imela težave mi je vedno pomagal pogovor. Zdi se mi da se po tem bolje počutiš. Upam da sem ti pomagala.
• Uredništvo
Maruša Bertoncelj

Odgovor svetovalke:
Živijo!
opravičujem se ti v skupnem imenu uredništva, da si se načakala na odgovor - upam, da še pride prav. Zahvalila bi se tudi "Zmedeni sovi", da te je v tem času vsaj malo podprla. :)
Opisuješ stisko, ki jo doživljaš v družini zaradi dvoličnega odnosa mame. Enkrat je na tvoji strani, drugič pa, praviš, te ponižuje in primerja z bratom. To mora biti res stresno, saj se ne moreš zanesti na to, da bo mama vedno tam zate. Predpostavljam, da si kar naprej v "stanju pripravljenosti" na nekaj slabega in to je lahko razlog, da postajaš vse bolj občutljiva na nenadne, intenzivne glasove ljudi.
Prosila bi te vseeno, če lahko malo bolje opišeš, kaj se še dogaja takrat, ko do tebe ni prijazna? Je to povezano s kakšnim drugim dogajanjem v družini? Je tako že od nekdaj? Kako izgleda to poniževanje, kaj takrat narediš, da se braniš?
Zanima me tudi, kako se razumeš z bratom in ali imaš v družini še koga, ki je do tebe vedno prijazen in razumevajoč?
Za začetek pa, sploh, če še nisi poskusila, tudi jaz predlagam pogovor z mamo, ko bo dobro razpoložena. Na tvojem mestu bi ji opisala, kaj opažaš in kako doživljaš to njeno vedenje, ter jo prosiš, da to popravi.
Upam, da se še oglasiš in napišeš kaj več. :)
Topel pozdrav
Maruša Bertoncelj, univ. dipl. socialna pedagoginja