Zadnje čase nisem v najboljšem stanju. Konstantno je nekaj problemi z bjivšo, očetovo zmerjanje, mama od katere zdravstveno stanje je vedno slabše in tako naprej. Včasih ne vidim več smisla v življenju in razmišljanja o samomoru so tudi že bila prisotna. Ampak neglede na to kaj se zgodi, me nekaj zmeraj osreči. To je animirana serija My little pony ali moj mali poni. Vsakič ko se vsedem in pogledam kakšno epizodo se popolnoma odmaknem od vseh težav in zares me osreči. Kar hočem vedeti je, ali je to čudno? In ali je kaj narobe z mano da me to osreči? Serija je namenjena majhnim otrokom jaz pa sem fant ki ima 15 let skoraj 16. Strah me je da bi kdo izzvedel in bi odreagiral negativno (z zafrkavanjem in posmehovanjem). Za zdaj ve za to le bekaj družinskih članov ki jim zaupam. Hvala v naprej.
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
žal mi je slišati, da v zadnjem obdobju nisi najboljše in upam, da se bodo stvari pri tebi kmalu spremenile na boljše. Omenil si, da si tudi že razmišljal o samomoru. Če se ti zdi, da o tem tudi trenutno še veliko razmišljaš, je najboljše poiskati strokovno pomoč pri psihologu ali kliničnem psihologu v okviru zdravstvene napotnice. Le-ta se lahko pogovori s tabo in te usmeri tudi kam naprej. Napotnico lahko pridobiš pri osebnem zdravniku.
Praviš, da te v vsem tem trenutno najbolj osreči določena animirana serija in te zanima, če je čudno, da jo gledaš. Težko ti odgovorim, če je nekaj čudno ali ni, ker na to vplivajo še druge stvari. Če gledamo po določenih razvojnih fazah bi to lahko bilo nenavadno, ampak po drugi strani pa gre za neko sprostitev, ki te osreči in sprosti, s čimer pa ni nič narobe. Veliko odraslih oseb gleda tudi kakšne smešne videoposnetke na Youtubu ali sledi kakšnim smešnim stranem, kar jemljejo bolj kot humor in sprostitev. Tako je najbrž tudi v tvojem primeru, saj te ta serija sprosti od negativnih izkušenj in težav, ki jih imaš. Drugo pa bi bilo, če bi uporabljal socialna omrežja ali igrice kot beg iz realnosti in si ustvarjal svojo lastno realnost. Če tega ne delaš na tak način, ampak kot sprostitev in to, da te osreči, ni težav. Če o tem ne želiš govoriti s prijatelji in ti je boljše stvar zadržati zase, je tudi tako v redu.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije