Ali je normalno, če še nisem imel nobene punce? Kako jo naj dobim?
• Lo
Love 123
Normalno je da še nimaš punce (jaz tudi nimam fanta ampak si ga želim imeti samo problem je da ni noben vame pa tudi js nism v nobenga)
Punco lahko dobiš na različne načine samo nevem kaj ji je ušeč zato prosim če odgovoriš da ti lahko svetujem
• Uredništvo
Živa Leben

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
Hvala za tvoje sporočilo in to, da si zaupal svoje misli. Če pravilno razumem te skrbi, ker še nisi imel partnerskega odnosa, ti pa si tega želiš. Povsem normalno je, da pri 13 letih še nisi imel punce. Vsak posameznik ima svoj tempo, ko gre za (prve) odnose. Nekateri jih začnejo malo prej, drugi nekoliko kasneje, in oboje je čisto v redu.
V tem obdobju je predvsem pomembno, da sklepaš iskrena prijateljstva, spoznavaš in opazuješ kaj ti je pri drugih všeč, ter morda razmišljaš o tem kakšne vrste odnosa si želiš. Mogoče, takšnega, ki je iskren, prijazen, spoštljiv, varen… Velikokrat se prava povezanost zgodi čisto spontano, pogosto celo iz prijateljstva. Pomembno je, da se ne primerjaš z drugimi ali se trudiš nekaj na silo.  Ko bo pravi čas, se bosta zgodila tudi pravi odnos in povezanost.
Nikar ne hiti. Vse se zgodi ob svojem času.
Vse dobro ti želim,
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.