Vsebina je skrita.
Pi
Pikapolonica_1
Prosila bi za odgovor...nocem bit sitna, ampak cakam na odgovor ze skoraj 2tedna.
Uredništvo
Pozdravljena, Pikapolonica,
resnično se opravičujemo ker tako dolgo čakaš na odgovor.
Bomo preverili in poskušali odgovor čim prej objaviti.Lep pozdrav iz uredništva.
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalca:
Pikapolonica, pozdravljena.
Opravičujem se ti za pozen odgovor, še posebej, ker čutim, da je tvoja stiska velika.
Opisuješ krog vedenja, v katerega si se ujela in ga ne znaš presekati. Tvoja teža nikakor ni prevelika, a zavedam se, da te moje besede v to ne bodo prepričale. Stisko zaradi slabe samopodobe poskušaš premagati s samopoškodovanjem. Lepo si zapisala, da skušaš premagati negativna čustva, ki jih čutiš do sebe. Da boš to lahko dosegla, po bližnjici ne bo šlo – izguba telesne teže, rezanje in druge oblike poškodovanja telesa so le posledica tvojih doživljanj sebe in sveta in to je tisto, o čemer je potrebno, da spregovoriš z osebo, kjer boš občutila zaupanje in varnost.
Največ boš naredila, če se boš čim prej obrnila na zaupanja vredno odraslo osebo v svoji bližini in ji zaupala, kaj se ti dogaja. Če ne čutiš, da se lahko zaupaš staršem, je to lahko svetovalna delavka na tvoji šoli, razredničarka, teta, ki ji zaupaš, učiteljica pri krožku, … Če med naštetimi nisi našla nikogar primernega, ti svetujem, da pokličeš na eno izmed svetovalnic v mreži psiholoških svetovalnic: svetovalnice v Ljubljani, Kranju, Postojni, Slovenj Gradcu, Novi Gorici, Murski Soboti, Sevnici, Kopru, Idriji, Mariboru in Zagorju ob Savi sprejemajo klice na telefonsko številko 031 704 707 vsak delovni dan ali po e-pošti info@posvet.org; svetovalnici v Celju in Laškem pa po telefonu 031 778 772 ali po e-pošti svetovalnica@nijz.si. S svojimi strahovi in občutki nisi sama, pomoč obstaja in naredila si že prvi korak.
Želim ti vse dobro, da zbereš pogum in narediš tudi naslednji korak v smeri boljšega, lažjega življenja. Tudi svetovalci na tem forumu smo tu vedno zate.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja
Pi
Pikapolonica_1
Vsebina je skrita.
Uredništvo
Nives Laul
Odgovor svetovalca:
Drago dekle,
razumem tvoj strah. Težko je o stvareh, ki te bolijo in se jih sramuješ, govoriti na glas. En predlog: kaj, če bi poklicala na TOM telefon in se tam anonimno zaupala osebi na drugi strani, ki te bo slišala na način, ki ga potrebuješ? Gotovo ti bo lahko odgovorila na marsikatero izmed tvojih vprašanj. Ne skrbi, da bi te obsojali. Kar koli se ti dogaja, da ti povzroča stisko in te sili v samopoškodovanje, ni tvoja krivda in si tega ne zaslužiš. A dokler si sama s svojimi skrbmi, v svoji sobi, v svoji glavi, v svojih mislih, boš okoliščine, v katerih si, težko premagala sama. Zato je pogovor ključ, ki ti bo odprl vrata sobe, tvojih misli in stiske.
Vprašanja, ki si jih nanizala tokrat, so bolj zdravstvene narave in si nanje ne bi upala odgovoriti. Razen zadnjega vprašanja, kaj narediti, če brazgotine kdo vidi: mislim, da je to dobra iztočnica za pogovor z nekom, ki bo, tudi zato, ker je pozoren in ga zanima tvoje počutje, pravi sogovornik. Zberi pogum, zaupaj, da ti bo težo bremena, ki ga nosiš, lažje nositi skupaj z zaupanja vredno osebo in se, prosim, še kaj oglasi. Vesela te bom.
Želim ti vse dobro.
Nives Laul, univ. dipl. psihologinjaCitiraj