Pozdravljeni,
V zadnjih tednih sem se slabo prehranjevala predvsem zaradi tega ker sem bila žalostna in v stresu. Jedla sem veliko čokolad in nasploh dosti sladkega in neredne obroke. Ta teden sem to prekinila in začela jesti bi rekla da bolj normalno in zdravo. Jedla sem solate s feta sirom in paradižnikom, kruh s humusom, smutije, en burek v tem tednu in granatno jabolko pa vmes kaj malega sladkega ne pa v prekomernih količinah to pomeni da sem od sladkarij pojedla eno kuglico jagode oblite v čokolado na dva dni. Danes pa sem se tehtala sicer po tem ko sem zjutraj že jedla in pila ampak vseeno mi je pokazalo že kar 2 kilograma več s tem da sem zaćela bolj normalno jesti ravno zato ker se mi je že prej teža povečala za 2-3 kilograme in ne razumem res sem slabe volje zaradi tega. Ne vem ali je tudi zaradi tega ker bom imela čez par dni menstruacijo in ker sem zbolela za covidom ampak vseeno nočem iskat izgovorov. Malo sem se začela tudi gibati in ta teden sem že tako imela športno v šoli. V tem tednu ko sem doma bi rada izkoristila priložnost ko imam čas in bi rada izgubila pol kilograma ali celo 1 kilogram. V glavi imam nek načrt da bom čisto izključila sladko pa tudi 20 minut intenzivne vadbe bom delala vsak dan plus vaje za moč. To da sem se zredila kaže tehtnica in meritve in mi ni okej je pa res da sem sama kriva da sem se. Prosila bi za kakšen nasvet ali vsaj spodbudo. Hvala vam :)
• Uredništvo
Tatjana Škornik Tovornik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Rada bi te pohvalila, saj si zelo hitro ugotovila, da blaženje žalosti in stresa s sladkarijami, kaj hitro privede do kakšnega kilogramčka preveč. Dolgoročno bi to lahko kaj kmalu pomenilo tudi 10 kg več in kasneje tudi posledice za tvoje zdravje. Tako si se sedaj povsem pravočasno in pravilno odločila, da omejiš sladkarije, začela si se zdravo prehranjevati in pri tem tudi vztrajaj. Res je, da kilograme običajno bolj hitro pridobimo, kot pa potem izgubimo. Zato nikar ne obupaj, če po enem tednu še ni rezultatov. Kar tako naprej po začrtani poti in zagotovo bodo tudi rezultati. Pri prehrani poskrbi tudi zato, da boš imela zajtrk. Zvečer pa ne jej vsaj dve uri pred spanjem. Krasno, da si se začela tudi gibati. Poskrbi, da se boš intenzivno gibala vsaj eno uro na dan. Se pri tem zadihala in spotila. Vsako gibanje dobro vpliva na telo kot tudi na duha. Torej je gibanje dobrodošlo tudi pri blaženju žalosti in stresa. Kmalu boš opazila, da ko se redno gibamo, je tudi splošno počutje in razpoloženje boljše. Smo boljše volje, imamo več energije, imamo tudi občutek, da smo nekaj naredili zase. Povsem drugače, kot, da ždimo na kavču z vrečko čipsa v roki. Torej na pravi poti si, kar tako naprej in boš zmagala. Vesela bom, če se spet oglasiš, ko boš dosegla svoj cilj.
Lepo te pozdravljam.
Tatjana Škornik Tovornik, dipl. sanitarni inženir