Uglaunem pišem zato ker rabm odgovor na eno uprašanje. Pogovarjala sem se z fantom s katerim sva si res useee povedala od začetka do konca res sva ze zaštekala pa use tko res sva se drug drugmu izpovedala. Srečala sva se drigač na eni žurki drgač se pa tko na hodnikih sam videvava pač nisva šla še vn. In pol sm jst postala mau lena ker se mi neda tok po igju pogovarjat in sm ga ghostala pac nism niti odprla sporocila tko 2 mesca. In pol je bla spet šola in sm ga vidla in mu napisala da mi je res žou za use pa iskreno mi je blo reees žou da  nism odgovarjala. Pac biu je poletje in sm mau pozabila odgovarjat na pac reeees ampak reeees douge romane po telefonu. In pol sva spet rekla besedo al pa dve in zdj je on men isto naredu pač ni pogledu sporočila že en mesc. Sj bi mi blo useen ce bi biu kr en tip ampak se mi res zdi da ni kr en tko nikol nism še dejansk tok razmišlala o nekomu. In zdjjj nevem a nj spet kej napišem al rajs ne pac zgleda kt da nima zanimanja. Pac vem da sm jst bla prva ke sm zafrnkla ampak se zmeri mi ga je reees skoda. Pa tud ce bi napisala nism zihr laj bi da nebi bla prevec usiljiva
Upam da mi da kdo nasvet.
Hvalaaa ker to delate rada vas mam❣
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najlepša hvala, da si se s svojim vprašajem obrnila na nas. Opisuješ torej, da si nekaj časa nazaj spoznala fanta, s katerim si se na začetku zelo dobro ujela, nato pa je vajina komunikacija nekoliko zamrla.
Socialna omrežja so postala zelo pogost način komuniciranja in ohranjanja odnosov ter nam zagotavljajo, da smo lahko z drugimi osebami stalno v stiku. Vseeno pa žal ne zagotavljajo tega, da se bo oseba na drugi strani vedno odzvala. To si tudi sama izpostavila. Sprašuješ se, ali je smiselno, da bi temu fantu ponovno pisala, kljub temu da na tvoje zadnje sporočilo še ni odgovoril. Glede na to, da sta se v preteklosti že veliko pogovarjala in imata torej že vzpostavljen nekakšen odnos, ne bi smelo biti nič narobe s tem, da se mu ponovno oglasiš. Ker komunicirata preko Instagrama, imaš tudi možnost, da mu namesto sporočila, pošlješ npr. kakšno sliko ali video, za katerega misliš, da mu bo všeč, zanimiv.
Če sem prav razbrala, vajini pogovori torej večinoma potekajo preko socialnih omrežij. Ena izmed možnosti je tudi, da do njega pristopiš v živo. Za to je seveda potrebno nekoliko več poguma, vendar pa boš tako zelo hitro videla njegov odziv in tudi to ali bo zainteresiran za pogovor, morebitno druženje... Če se ti to trenutno zdi prevelik korak, lahko poprosiš kakšnega prijatelja ali prijateljico, da se pri njemu pozanima kakšno mnenje ima ta fant o tebi. Tako se boš tudi lažje odločila, v katero smer želiš z odnosom nadaljevati.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč. Srečno!
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)