DrogArt ima se vedno moznost, da jim neses vzorec droge pa ti povejo kaj vse je v njej mesano? iiin ce ja, neses osebno, pa je anonimno al moras kake obrazce izpolnjevat?
upam da je vprasanje razumljivo in vnaprej hvala za odgovor????
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živijo!
Da, DrogArt ima še vedno možnost laboratorijskega testiranja. Testiranje je brezplačno in anonimno. Ob prihodu se izvede najprej nek neformalen pogovor, kjer se večina vprašanj navezuje na substanco (npr. kje si jo kupila ali koliko stane, da lahko v primeru prepoznave potencialno nevarnih primesi izdajo opozorilo). V tem pogovoru sicer tudi vprašajo nekaj stvari o tebi (npr. koliko si stara) in o tem, katere substance uživaš, ampak na ta vprašanja, če ne želiš, ne rabiš odgovoriti. Anonimnost je zagotovljena tudi glede rezultatov, saj zanje ne rabiš pustiti nobenega kontakta, pač pa na testiranju dobiš geslo in spletno stran, kjer si jih lahko ogledaš.
V primeru dodatnih vprašanj sem ti na voljo, sicer pa lahko več informacij o tem, čemu je testiranje namenjeno, katere substance lahko testiraš in kje so testirne točke najdeš tudi na spletni strani od DrogArta, predvsem na naslednjih povezavah: - https://www.drogart.org/laboratorijsko-testiranje/ - https://www.drogart.org/splosne-informacije/ - https://www.drogart.org/testirne-tocke/
Lep pozdrav,
Eva Štrukelj, mag. klinične in zdravstvene psihologije in mag. psihoseksologije