Nevem zakaj, ampak se mi zdi da me veliko sošolcev ne mara čeprav jim nič nisem naredil. Potem sem začel skrbeti za svoj videz in se je malo spremenilo. Ni mi jasno zakaj.
Hvala v naprej
Lp nevem kdo
Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
hvala, da si delil svoja opažanja z mano. Verjamem, da je težko, ko imaš občutek, da te tvoji sošolci ne marajo, čeprav nisi naredil nič narobe. Takšni občutki lahko zmedejo, naredijo žalostne ali celo jezne, kar je povsem razumljivo.
Praviš, da si opazil spremembo pri svojih sošolcih, ko si začel skrbeti za svoj videz. Predvidevam, da se je odnos med vami izboljšal, zdaj pa se sprašuješ, zakaj je do tega prišlo. Ljudje se včasih odzivamo zelo površinsko in se osredotočamo predvsem na zunanje stvari, kot je videz, ter sodimo druge samo na podlagi tega. V dobi spletnih družbenih omrežij je to zelo pogosto.
Pomembno je, da veš, da tvoja vrednost ni odvisna samo od tega, kako izgledaš. Najbolj šteje, kako se ti počutiš v svoji koži. Razmisli, ali so se tvoje misli o sebi spremenile, odkar bolj skrbiš za svoj videz. So te misli bolj pozitivne? Se zaradi tega počutiš bolje?
Ljudje smo različni in težko je vedno vedeti, zakaj se drugi obnašajo tako, kot se. Njihovo vedenje ni vedno odsev tega, kdo si ti ali kaj delaš prav ali narobe. Ne pozabi, da si vreden prijateljstva in spoštovanja takšen, kot si. Pravi prijatelji so tisti, ki te sprejemajo zaradi tebe samega, ne zgolj zaradi tvojega videza.
Če imaš še kakšno vprašanje ali želiš o tem še govoriti, sem na voljo.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije
Ne
Nevem kdo
Hvala za odgovor. Zdaj se mi je bolj razjasnilo.