Živjo,
trenutno delam kot študentka v trgovini pa še verjetno bom nekaj časa. Imam pa problem, vedno ko je treba zjutraj vstati zgodaj dobim takšno tesnobo in mi postane tako slabo, da ne morem jesti zajtrka, če pa že nekaj malega pojem pa vse zbruham ven.. Vsak dan. Na delu se počutim zelo obremenjeno in delam veliko stvari in iskreno mi res ni všeč, rada bi končala ampak potrebujem denar. Večkrat se tudi razjokam ker mi je prehudo, slabo spim. V lekarni sem si kupila naravna pomirjevala, samo se mi zdi da ne pomagajo kaj preveč.
Imate kakšen nasvet zame, ker se mi zdi da tako nemorem več naprej... hvala že vnaprej
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da moraš delati, ker potrebuješ denar, delo v trgovini pa te spravlja v stisko. Ali je samo delo v trgovini tisto, ki ti povzroča stres? Če je temu tako, bi si morda našla kakšno drugo delo?
Kako pa je sicer s tabo, kako živiš, kaj počneš za svoje dobro počutje? Mnogim koristijo različne sprostitvene aktivnosti. Npr. šport, ples, poslušanje glasbe ipd. Mnogim pomaga pri premagovanju stresa prakticiranje sprostitvenih tehnik.
Menim, da bi si tudi ti lahko pomagala s katero izmed njih, npr. mišična relaksacija, dihalne vaje, vizualizacija, joga... Tehnike sproščanja so vsestransko koristne. Ne samo, da sprostijo naše telo, ampak ob rednem prakticiranju omogočajo, da je sam stresni odziv manj intenziven in kratkotrajneši. Priporočam ti torej, da malo pobrskaš po spletu in poiščeš navodila za izvajanje tehnik sproščanja. Ko najdeš tisto, ki ti najbolj ustreza, bi bilo priporočljivo, da pričneš redno vaditi.
Ne obupaj, če ti ne bo takoj uspelo. Vsekakor je pomembno, da vadiš redno in vztrajno.Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka