Pozdravljeni moja mama vsakič ko nekaj nardim narobe mi rece da me bo ubila! Zeloooo mi je hudo in rada bi nardila samomor ker me noben ne mara.????
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Veronika.
Prosim te, ne stori česa tako drastičnega. Vedno se najdejo rešitve v življenju, tudi za zelo hude situacije. Zagotovo obstajajo ljudje, ki jim je mar zate. Če se ob teh mamimih strašnih besedah počutiš ogrožena bi te prosila, da poiščeš pomoč. Lahko pokličeš ali oddideš tudi na policijo.
Ali vidve živita sami? Lahko o teh maminih besedah zaupaš komu - drugi družinski člani, sorodniki, prijatelji?
V stiski lahko pokličeš tudi SOS telefon: 080-11-55 ali pa pokličeš na TOM telefon vsak dan od 12. do 20. ure: 116-111. Lahko pokličeš tudi na Psihiatrično kliniko v Ljubljani: 01- 520- 99-00.
Če pa si okupirana s samomorilnimi mislimi pa prosim pojdi v CMZ Ljubljana (Grablovičeva 44a) v urgentno ambulanto, kjer ti bodo znali pomagati.
Javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
Ve
Veronika 456
Tja ne morem sama saj nimam prevoza. Z mamo ne živiva sami. Imam bratca in očeta.Na policijo ne morem saj je moj oče policaj v Gorici. Živim v vrtojbi.
Sploh pa nimam prijatelic ker me noben v šoli ne mara????! O tem lahko zaupam samo vamker ste res zeloooo prijazna gospa????
Lp Veronika????????♀️
Uredništvo
Pozdravljena, Veronika,
svetovalka, ki ti je odgovorila na prvo sporočilo, je trenutno odsotna. Če želiš, lahko počakaš, da se vrne, lahko pa tvoje sporočilo pošljemo kateremu drugemu svetovalcu. Prosim sporoči, kako bi raje.
Lep pozdrav iz uredništva.