Pozdrav vsakič ko pridem domov recimo danes se kar začnem jokati in mislim kdaj bodo prišli starši in ko pridejo želim biti ves čas z njimi.
Lp Veronika
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Veronika!
Praviš, da se vedno ob prihodu domov jočeš in komaj čakaš, da pridejo tvoji starši. Ko se vrnejo, želiš biti ves čaš z njimi.
Prosila bi te, da mi podaš še nekaj več informacij, da te lahko potem bolje usmerim. Kako dolgo se to že pojavlja? Ali to občutiš vsak dan ali le ob določenih dnevih? Se je v zadnjem času zgodil kakšen zate zelo stresen dogodek? Kakšno je tvoje splošno počutje?
Kako pa se kaj počutiš v šoli? Imaš prijatelje s katerimi se lahko družiš? Glede na to, da želiš veliko časa preživeti s starši, predvidevam, da se z njimi dobro razumeš. Je tako? Bi morda še kaj drugega rada delila z mano?
V čakanju na tvoj odgovor te lepo pozdravljam,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)