Zivjo
Ucenci iz razlicnih razredov v moji soli me klicejo "terorist" zato ker sem iz turcije in zatl ker sem muslimanka. To me naredi zelo zalostno. Kaj naj naredim oziroma kaj naj jim povem?
• Bi
Biba mala
Živjo,
Zelo mi je žal da se tako obnašajo do tebe. Dobro bi bilo če bi povedala učiteljem na šoli kako se počutiš in kaj ti govorijo. To obnašanje ki ga izvajajo oni vsekakor ni okej niti malo. Ljudje vse prevečkrat obsojajo in imajo v glavi kar neke neresnične stvari. Upam da boš vredu❤
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
res je videti, da si se trenutno znašla v nelagodni situaciji in verjamem, da ti je ob tem težko.
Kot ti je že odgovorila vrstnica, je morda najprej na mestu, da poskušaš povedati učiteljem na šoli, kako se obnašajo do tebe in kaj ti govorijo ter da oni nekako ukrepajo. Morda imaš na šoli kakšno odraslo osebo, ki ji še posebej zaupaš (svetovalna delavka, učitelj ali kdo drug) in le-tej lahko poveš o tem, kaj ti govorijo, kako se počutiš ob tem in kaj bi si želela drugače.
Poleg tega, da se lahko pogovoriš z učitelji oziroma svetovalno službo, je dobro tudi, da skušaš tem učencem sama povedati, kako se ob tem počutiš, da si žalostna, ti je neprijetno oziroma kaj drugega in kaj bi si želela, da spremenijo ter se obnašajo drugače. Morda se ne bo lahko pogovoriti z njimi oziroma morda misliš, da se sploh ne moreš pogovoriti v tej situaciji. Spodbujam te, da vseeno poskusiš, če je le možno in bi to lahko kaj spremenilo. Če pa ne bo šlo, pa se je res najboljše obrniti na zaposlene v šoli in naj le-ti skušajo priti v dialog z učenci.
Upam, da imaš tudi kakšno prijateljico izven šole, s katero bi se lahko pogovarjala o svojih občutkih in o tem kaj doživljaš, čutiš ter kako ti je. Zelo pomembno je namreč, da imamo takšno pomembno osebo ob nas, da ji lahko zaupamo, nam stoji ob strani oziroma usmerja.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje in ti želim, da boš lahko čutila sprejetost med vrstniki,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
• To
Tok-Tok
Živijo,
ni lepo, da te kličejo tako. Dobro je, da veš, da ne razmišljajo vsi tako. Vem da si še premlada, da bi razumela, da so se takšnega vedenja naučili ampak to nikakor ne sme biti opravičilo. Biti iz Turčije in biti muslimanka ni narobe. Nažalost nekateri želijo usmeriti pozornost nase pa tudi, če to pomeni, da bodo izvajali nasilje. To je nasilje. Prijaviš lahko v svetovalno službo šole. Šola je dolžna ukrepati v takšnih primerih. Lahko pokličeš tudi na  SOS  telefon 080 11 55 - pa ti bodo svetovali. Pomagajo in svetujejo.  Naj te ne bo strah poklicati. Pomembno je, da o tem govoriš. Ne dovoli da izvajajo nasilje nad tabo.
Upam da boš to uspešno rešila.