zdravo, sem zelo samomorilna in se samopoškodujem, imam mejno osebnostno motnjo. Je v slovenji kakšen terapevt, ki se ukvarja z vedenjsko-dialekticno terapijo? Prosim pomagajte mi najdt, nikjer nič ne dobim. Zamenjala sem že kar nekaj terapevtov, noben od njih ni vedenjsko-dialektična. Sem prebrala da je to najboljša vrsta psihoterapije za mejno in samomorilne misli.. prosim za nujno pomoč, če vi ne veste prosim povejte kam se lahko obrnem..
li
lis
prosim za odgovor čimprej
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Dialektična vedenjska terapija (na kratko DBT) je nekako nadgradnja kognitivno vedenjske terapije oziroma ima malo drugačen pristop, s tem da daje pomen še drugim tehnikam poleg tistih, ki so največkrat uporabljene pri kognitivno vedenjski terapiji, predvsem čuječnosti.
Mnogo vedenjsko kognitivnih terapevtov uporablja to smer terapije pri svojem terapevtskem delu. Mislim, da je dober korak ta, da nasloviš to vprašanje na Društvo za vedenjsko kognitivno terapijo Sloveniji. Zagotovo ti bodo lahko v pomoč.
Prilagam link: http://www.drustvo-vkt.org/.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije