Hodim k terapevtki in sem začutil močno romantično in seksualno privlačnost in sem mastrubiral ob misli nanjo. Ali je to narobe? Ali ji moram to povedati?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Predlagala bi ti, da spregovoriš o tem z njo na način, da jo težko vidiš v vlogi terapevtke. Kar najbrž drži,če omenjaš seksualno privlačnost? Lahko bi rekla, da se tu prepletajo dve "vlogi" - terapevtke in romantične/seksualne figure. Kar pa za izid psihoterapije zagotovo ne bo dobro. Menim, da ti nadaljevanje psihoterapije pri njej ne bo v pomoč, prej nasprotno in bi ti svetovala, da poiščeš novo terapevtko/terapevta. Vsekakor pa bi bilo dobro te teme nagovoriti z njo, v kolikor ti seveda to ne predstavlja prevelikega stresa.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije
• Ko
Koper
Prebral sem, da je to pogost pojav, da veliko ljudi čuti privlačnost do terapevtov in da prinese v terapijo koristne stvari. To vidim pri sebi, imam toliko večjo voljo in se trudim za napredek, da bi ga tudi ona opazila. Sem hodil k drugemu terapevtu in nisem čutil nič do njega in sem od terapije odnesel zelo malo, zato je ne bi rad zamenjal.
Ni se mi strah pogovarjati z njo o ničemer. Ji zaupam in ji vse povem tako kot je, tudi če bi me lahko imela za čudnega. Čustva do nje me pri tem ne ovirajo. Mi je pa to temo naslavljati čudno, ker nočem da bi se ona počutila nelagodno. Kako bi se počutili vi, če bi vam klient povedal, da do vas čuti romantično in seksualno privlačnost?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič
Odgovor svetovalke:
Ta pojav ni tako redek, prav imaš. Da pa prinese v terapijo koristne stvari, tu pa se ne morem čisto strinjati s tabo, žal. Verjamem, da imaš večjo voljo za napredek, a motivacija v ozadnju je napačna - je zunanja, namesto notranja. Razlog oziroma motivacija za spremembe mora biti notranja - torej, izhajati iz tvojih želja po napredku,spremembah, v tvojem primeru pa je trenutno predvsem zunanja, kar pa za rezultat terapije na dolgi rok ne bo dobro.
Terapevtska se zagotovo ne bo počutila nelagodno, saj smo vajeni poslušati in svetovati tudi o bolj "kočljivih" temah. Jaz osebno, bi bila vesela, da mi klient odkrito pove o teh vsebinah, je pa res, da bi ga nadalje takoj spudbudila in usmerila k drugi psihologinji/psihologu.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije