Zdravo, upam da ste dobro. No pač zanima me, ali je normalno, da je na naši šoli v učilnicah po 32stopinj celzija. Mislim jaz osebno v takšnih pogojih ne morem normalno delovat, ker nas je v učilnicah po trideset ljudi in se prostori še bolj segrejejo.
Uredništvo
Nina Govc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da je na tvoji šoli izjemno vroče in da se v takšnih razmerah težko osredotočiš in slediš pouku.
Normalno je, da se počutiš nelagodno, utrujeno in da si želiš imeti ustrezne učne pogoje. Res je, da vreme ni v naši kontroli, vendar pa obstaja nekaj korakov, ki jih lahko narediš, da bi izboljšala situacijo.
Če se tudi drugi v razredu soočajo s podobnimi težavami, bi bilo smiselno, da pristopite do razrednika ali učitelja in se o problemu skupaj pogovorite. Morda se težava ne zdi očitna vsem, zato je dobro, da opozoriš nanjo. Prav tako je dobro, da s sošolci razmislite o možnih rešitvah in napišete predloge. To so lahko konkretne rešitve, kot so ventilatorji v učilnicah, boljše prezračevanje, prilagoditev urnika ali celo premestitev pouka v bolj zračne prostore. Te lahko pisno predstavite šolskemu vodstvu ali pa se obrnete na šolskega svetovalca, ki lahko pomaga zastopati tvoje težave. Medtem ko iščeš rešitev, si lahko sama prav tako pomagaš tako, da piješ dovolj vode, nosiš lahka oblačila in se, če je mogoče, izogibaš pretiranemu fizičnemu naporu.
Upam, da bodo tvoji koraki k rešitvi problema prinesli izboljšanje razmer, saj je tvoje udobje in zmožnost koncentracije med poukom ključnega pomena. Pogumno se postavi zase, saj imaš pravico do ustreznih pogojev za učenje.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam.
Nina Govc, dipl. psih. (un)