ne morem več z mojimi kilami se okvarjam ze vec kot pet let obiskala sem 2 psihologinji ampak edino kar sem s tem dosegla je da sem pridobila kile predn sem se preselila iz mesta na podeželje zaradi mamine sluzbe je blo use bolje moje ocene, teza, prehrana, gibanje rada bi samo shujsala na telovadbe hodm dvakrat na tedn in edino kar s tem dosezem je to da se pocutim grozno sj use starejse zenske od mene(45) dvigujejo trikrat vecjo tezo od mene in da sm najsibkejsa v telovadnici to mi je rekla se trenerka probala sm res ze use diete od stradanja pa do oravnotezenega jedilnika ampak zmeri zafrknem prosim ne mi odgovorit z "ti si vec kot samo tvoje telo" ker ta shit poslusam ze predolgo in ne deluje oz ce deluje deluje za tri dni maksimalno upam da mi odgovorite
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da se s svojo telesno težo obremenjuješ že več časa. Obiskala si že dve psihologinji in s tem dosegla dvig telesne teže. Želiš si shujšati in zato obiskuješ telovadbo. Občutek imaš, da ti telovadba ne da kaj pomembnega, kvečjemu se zaradi tega počutiš samo še slabše - ker se primerjaš z drugimi. Predstavljam si, da se ob vsem tem počutiš nemočno, jezno, žalostno in obupano.
Izpostavila si, da imaš občutek, da ti vsi pristopi do sedaj niso pomagali. Vsaj dolgoročno ne. Žal mi je, da imaš takšno izkušnjo. Pomembno se mi zdi, da bi o tem spregovorila s katero od psihologinj, ki si ju obiskovala. Tako bi lahko skupaj našli tiste pristope in načine, ki bi ti ustrezali. Čeprav bi si želela, da bi obstajala rešitev, ki bi bila hitra in učinkovita, pogosto temu ni tako. V kolikor želiš spremeniti odnos do svojega telesa in hrane, je potrebnega kar nekaj dela. Kljub temu pa te zelo spodbujam, da si čimprej najdeš strokovno pomoč in podporo.
Izpostavila si svojo izkušnjo iz telovadbe. Verjamem, da ti je bilo ob gledanju ostalih neprijetno. Kljub temu pa te spodbujam, da se skušaš z drugimi čim manj primerjati. Pomembno je, da si zastaviš cilje, ki bodo relevantni in pomembni zate. Ki bodo prilagojeni glede na tvoje telo, telesno težo, zmogljivost itd. Verjetno si uspela spoznati, da se ljudje med seboj zelo razlikujemo. To se kaže tudi v okviru telovadbe - nekateri zmorejo več, drugi manj. Nekaterim so všeč vadbe z utežmi, drugim tek, tretji pa morda preferirajo čisto kaj drugega. Najbolj pomembno je to, da ti svojo vadbo prilagajaš glede na svoje zmogljivosti in želje. Samo tako boš lahko dosegala cilje in uspehe. Ker pa je lahko to na začetku težje, ti svetujem, da si najdeš takšnega osebnega trenerja, ki se bo znal prilagoditi tvojim zmogljivostim in ki mu bo pomemben zdrav odnos do telesa.
Veseli me, da si že poskušala svoje težave aktivno reševati. Čeprav si izpostavila, da si vedno zafrknila, se mi zdi pomembno da se z usposobljenim strokovnjakom pogovoriš glede tega, zakaj je prišlo do težav. In da skupaj razmišljata kako te težave nasloviti in se jim v prihodnje izogniti ali pa se z njimi soočiti.
Upam, da sem ti odgovorila na vsaj kakšno vprašanje. V primeru, da se ti pojavi še kakšno pa si dobrodošla, da nam pišeš.
Vse dobro ti želim,
Urška Pisar, mag. psihologije