Zivjo, zanima me, ce imas lahko na enoti za motnje hranjenja telefon ali racunalnik, medtem ko si hospitaliziran? Zanima me tudi, kako je kaj z izhodi, ali gres cez vikend domov? Hvala!
Uredništvo
Pozdravljena,
morda ti bo na tvoje vprašanje lahko odgovorila kakšna vrstnica, ki že ima izkušnjo z bivanjem na Enoti za motnje hranja.
Vprašanja so zelo konkretna in ti nanje lahko odgovorijo samo strokovni delavci, ki poznajo natačna pravila na oddelku.
Postavi vprašanje njim, zagotovo ti bodo odgovorili.
Lep pozdrav iz uredništva.
Ri
Rirrrrr
Kdaj te dajo na emh (samo če si starejši od 18?), Kdaj na otroško psihiatrijo in kdaj na adolescentno psihiatrijo? V navadnih psihitričnih bolnicah se MH ne zdravijo?
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Na Enoti za motnje hranjenja, ki sodi pod okrilje Centra za mentalno zdravje v Ljubljani se zdravijo posamezniki od 18. leta dalje.
Na Enoti za adolescentne pasihiatrijo v Ljubljani (na Centru za mentalno zdravje) so hospitalizirani mladostniki z različnimi duševnimi stiskami in motnjami, otroci (do 14. leta starosti) pa so hospitalizirani na oddelku za otroško psihiatrijo v okviru Pediatrične klinike Ljubljana. V Mariboru pa so hospitalizirani otroci in mladostniki na Enoti za otroško in mladostniško psihiatrijo pod okriljem Klinike za pediatrijo.
Manjši delež odraslih pacientov z diagnosticirano motnjo hranjenja se zdravi tudi v splošnih psihiatričnih bolnišnicah, a tam nimajo na voljo strukturiranega in motnjam hranjenja prilagojenega psihoterapevtskega programa (kot ga nudi EMH).
Če te bo še karkoli zanimalo, pa si lahko več o EMH prebereš na njihovi spletni strani: https://www.psih-klinika.si/strokovne-enote/center-za-mentalno-zdravje/enota-za-motnje-hranjenja/
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije