stara sem 11 in z družino se selimo. Torej obiskujem 5. razred in se bom morala prešolati strah me je da me ne bodo sprejeli in da bom bila v novi šoli brez prijateljev saj je v našo šolo na začetku 5-ega razreda prišla nova sošolka in je nismo dobro sprejeli saj se je grdo obnašala .
kaj naj naredim? In skoraj vsak dan jokam
Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena mucica,
na nas si se obrnila s svojim vprašanjem. Pišeš, da si stara 11 let in da se z družino selite. Nadalje pišeš, da se boš morala prešolati in da te skrbi, da te ne bi sprejeli v novi šoli. K vam je na začetku 5. razreda prišla nova sošolka in je niste sprejeli, ker se je grdo obnašala.
Verjetno bi tudi vi novo sošolko lepo sprejeli, če bi se obnašala primerno.
Je pa povsem normalno da te je strah in verjetno bi se vsak ob selitvi počutil podobno. Za nova prijateljstva je potreben čas. Spoznala boš razred novih otrok, z nekaterimi boš verjetno prej vzpostavila odnos, z nekaterimi kasneje. Daj si priložnost za nova poznanstva in za nove izkušnje. Bodi spoštljiva, bodi takšna kot si sicer in verjamem, da boš spoznala sošolke, s katerimi se boste zbližale. Verjetno bo na začetku težko, boš pa verjetno kasneje ugotovila, da selitev ni bila tako slaba kot je na začetku izgledala.
Morda svoje strahove lahko komu zaupaš - morda staršem, komu od sorodnikov, morda kasneje tudi šolski svetovalni delavki. Poišči nekoga, kateremu lahko zaupaš.
Želim ti vse dobro, držim pesti zate in ti želim, da bo prehod v novo okolje čim lažji.
Če boš želela, se lahko še kaj oglasiš.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka