Katera tekmovanja ali natečaji štejejo za Zoisovo štipendijo? 8.in9.razred samo?
• En
Ena
Hej hoj!
Najlažje je pridobiti priznanja za Zoisovo štipendijo na dvostopenjskih tekmovanjih, se pravi tekmovanjih, ki imajo šolsko in državno raven (brez vmesnega regijskega tekmovanja).
Sama sem našla najlažje tekmovanje iz biologije, geografije in zgodovine. Štejejo pa tudi priznanja iz slovenščine, fizike, kemije, matematike. Ne šteje pa se tekmovanje iz sladkorne bolezni.
• Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Živjo,
splošne informacije glede splošnih in posebnih pogojev za pridobitev Zoisove štipendije so objavljene tukaj.
Pravilnik o dodeljevanju Zoisovih štipendij (Uradni list RS, št. 35/14, 43/16, 32/17, 44/18 in 53/24) opredeljuje kateri izjemni dosežki na domačih in mednarodnih tekmovanjih pridejo v upoštevaje.
Za izjemne dosežke štejejo:
- najvišja mesta iz znanja ali raziskovanja na državnih tekmovanjih, sofinanciranih iz javnih sredstev,
- prejeta zlata in srebrna priznanja iz znanja ali raziskovanja na državnih tekmovanjih, sofinanciranih iz javnih sredstev,
- priznanja za najboljše raziskovalne naloge,
- udeležba in najvišja mesta na mednarodnih tekmovanjih iz znanja, raziskovanja, razvojne dejavnosti ali umetnosti,
- nagrajeno znanstvenoraziskovalno, razvojno ali umetniško delo na državni ali mednarodni ravni,
- objava znanstvenoraziskovalne naloge ali znanstvenega prispevka v strokovni ali znanstveni publikaciji ali zborniku,
- umetniško delo ali drugo delo, ki je dobilo vsaj dve pozitivni strokovni kritiki, objavljeni v različnih tiskanih medijih, dostopnih na območju celotne Slovenije, oziroma je sodelovalo na mednarodni razstavi ali festivalu,
- najvišja mesta na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja na državnih in mednarodnih tekmovanjih.
Poudarjam še, da se ustreznost posameznega dosežka ugotavlja pri obravnavi vloge
Lep pozdrav,
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved