Izgubiti moram po ukazu zdravnika vsaj 15 kg. Zanima me, ali se lahko za to lotim teka, postopoma seveda? Ali mi bo tek lepo oblikoval telo in ga ucvrstil? Tudi prehrano bom spremenila, normalno.
Uredništvo
Špela Sešlar

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Seveda, tek je dobra izbira. Če se boš naveličala teka, za izgubo telesne teže priporočam tudi druge aerobne aktivnosti kot so plavanje, funkcionalne vadbe, kolesarjenje …. Aktivnost naj traja cca. 30 minut. Z njimi boš izboljšala srčno-žilni sistem in porabljala kalorije. S tem boš zmanjšala telesno težo in obseg posameznih delov telesa. Seveda začni postopoma. Po aerobni aktivnosti priporočam, da vseeno narediš tudi nekaj vaj za moč, ki jih veliko najdeš tudi na youtubu. Z njimi boš okrepila mišice in oblikovala postavo. Ob koncu vadbe ne pozabi na raztezanje.
Lep pozdrav,
Špela Sešlar, profesorica športne vzgojeCitiraj
Ra
Rakica621
Najlepsa hvala za odgovor. Se to me zanima: a se mi bo telo navadilo in ne bom vec hujsala oz ne bo imelo ucinka vec? Kaj pa potem?
Uredništvo
Špela Sešlar
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Dokler je poraba kalorij večja kot vnos kalorij, hujšamo. Če je vnos kalorij enak, ohranjamo telesno težo in kadar je vnos kalorij večji kot je poraba, se redimo. To velja ne glede na časovno obdobje.
Bi pa opozorila, da se je potrebno lotiti hujšanja celostno (zdrava prehrana+ gibanje), pametno in potrpežljivo, najbolje pod strokovnim nadzorom.Za kratkoročen rezultat so na voljo kratkoročne rešitve. Pri spremembi prehrane je ključno, da se vprašaš, ali si tako pripravljena jesti celo življenje? Začetni visoki motivaciji namreč sledi padec volje in lakota, pa tudi kilogrami. S sedanjim načinom prehrane imaš kilograme, ki ti jih kaže tehtnica danes. Za uspešno izgubo teže je pomembno, da spremeniš svoj način prehranjevanja v celoti za vse življenje. Vzemi v zakup, da se hitro shujšati ne da, in da je čas hujšanja dragoceni čas učenja in postavljanja novih prehranskih navad.
Z gibanjem je enako. Najdi aktivnost, v kateri boš uživala in s katero se boš lahko ukvarjala celo življenje.
Lep pozdrav,
Špela Sešlar, profesorica športne vzgojeCitiraj