Koliko se štejejo tisti tečaji o prehrani in športu na različnih fitnes zvezah? Se šteje kot formalna stopnja izobrazbe to ali ne? Koliko znanja v resnici imajo ti ljudje? Predvidevam da je lažje narediti nek tečaj kot pa nek resen bolonjski študij?
• Uredništvo
Jure Rugani

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen/a,
Dobro vprašanje. Najprej, Fitnes zveza Slovenije je samo ena, in pod njenim okriljem verjamem da so tečaji, konference in vsebine ki jih podajajo kvalitetne in strokovne.
Če si morda mislil/a na razlicne organizacije oz. Druge tečaje in predavanja - tu pa je verjetno potrebno malo več previdnosti in poizvedbe, ali je zadeva res strokovna in kvalitetna.
Kar se tiče stopnje izobrazbe,  univerzitetno izobrazbo (in tudi največ znanja ), boš zagotovo dobil/a na Fakulteti za Šport, je pa tudi tu odvisno koliko se sam angažiraš.
Nasplosno bi rekel, da je veliko odvisno od posameznikovega zanimanja in raziskovanja, tudi udeležbe različnih predavanj, tečajev,  branja strokovnih knjig, ipd., koliko znanja bo pridobil.
Upam, da sem približno odgovoril na tvoje vprašanje,
Lep pozdrav,
Jure Rugani, univ. dipl. prof. športne vzgoje