Sem v zelo težkem obdobju in vedno se obremenjujem zakaj sem še vedno tukaj kot sem, večkrat pomislim na samomor, ker se mi zdi, da kot da sem povsod odveč, nimamo nobene samozavesti, pa bi rada se podala naprej pa me nekaj drži nazaj, še sama ne vem kaj. V bistvu me je vsake stvari se strah lotiti.Ata mi je že zdaj  nekje leto in pol pustil voziti njegov prejšnji avto in medtem še vedno nisem zbrala poguma, da bi najdla službo. Zdaj pa ne vem, če bo avto šel čez tehnicnega in se ne upam podati v to, da bi najdla službo, moram gledati, da si najdem nekje, da  se delovni čas sklada z avtobusom. Zelo sem imela stresno življenje zadnja leta, saj življenje s staro mamo po očetovi strani je prineslo samo trpljenje, bila je zelo nehigiensko, vedno je brskala po naših stvareh, kakšno stvar tudi ukradla in mene je to totalno sesulo (panični napadi, tesnoba, anksioznost). Pa povrhu še to, da nisma niti vsaj skupaj s sestro imeli svoje sobe. Že skozi smo vsi skupaj s staršema v eni sobi, in je še to tudi problem za moje težave, saj nimam nobene zasebnosti, najbolj me moti, to da ata kdaj pa kdaj umazano perilo odloži na mojo pisalno mizo ali na moja oblačila, boli ... ne upam pa se preveč jeziti, raje zadržim za sebe, zaradi česa pa se mi zdi so se moje težave s kožo sploh pojavile. Ne vem sploh ne vidim več smisla v življenju.
• lo
lojzek
Brezvezen je samomor ker je potem konec, ni boga ce sem iskr. zivlenje je samo eno zato se zivi, mogoc bo kako leto k+hudo al kako, ampak ko mine je lajf spet fajn in ugotovis da samomor bi ti prikrajsal edino ponujeno zivljenje
• Bo
Bond007
Lojzek ima prav, vse je izziv. Žal te družina in okolje nista ustrezno pripravila na največje izzive, ampak tudi to je zdaj tvoja pot, ki se jo da prehoditi, lažje v dvoje oziroma v družbi. Če je pot bolj strma, boš toliko bolj uživala v razgledu in boš zaradi tega močnejša.
Poglej še z druge strani - ti že zdaj veš, kaj točno ti ni všeč. Zagotovo boš z lastnim trudom naredila vse, da se motečih stvari za vselej rešiš, če je le mogoče in čim prej. Življenje je na dolgi rok reakcija na pretekle izkušnje. Good luck!
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
Vesela sem, da si poiskala pomoč na forumu tosemjaz. Skušala ti bom odgovoriti, kolikor je pač mogoče, glede na pomanjkanje ključnih informacij.
Tvoje življenje, kot ga vidiš ti, res ni najlepše. Toda ali so za vse tvoje težave res krive okoliščine, ki jih omenjaš. Ne vem, kaj si po poklicu in kakšno službo iščeš. Ali je to delo, ki te zares veseli, ali pa zgolj delo zaradi denarja, preživetja? Poskusi si odgovoriti na to vprašanje. Dozdeva se mi, da ti služba, ki naj bi jo opravljala ni najbolj pogodu, saj iščeš izgovore (avto, avtobus), da je ne bi opravljala. Hkrati se upravičeno pritožuješ nad razmerami doma. Te se ne bodo spremenile. Edini način, da boš živela v razmerah, ki ti bodo ustrezale je, da si najdeš službo, začneš varčevati in najameš v začetku sobico, kjer boš imela zasebnost, ki ti pri tvojih letih pripada.
Lahko mi verjameš, da je kar nekaj ljudi, ki ob težkih situacijah pomislijo na samomor, kot eno izmed mnogih rešitev, ki pa je najslabša, saj njenih učinkov ni  moč popraviti. Vedi, da si na svetu z določenim razlogom, z določeno nalogo. Ne sprašuj se, kaj ti lahko življenje nudi, temveč se vprašaj, kaj lahko ti ponudiš življenju. Prepričana sem, da je tega zelo veliko. Si mlada, imaš poklic, morda je človek, ki bi potreboval tvojo pomoč, pa ga ne vidiš, ker si preveč zatopljena v svoje probleme. Odpri oči, ozri se okoli sebe in zagotovo boš našla nekoga ali nekaj za kar se je vredno potruditi.
Najprej pa pelji avto na tehnični pregled, ga registriraj in začni iskati službo. Mislim, da ti bo pri registraciji finančno pomagal tudi tvoj oče, če bo le zaznal, da si to močno želiš in si pripravljena tudi nekaj narediti.
Nič nisi napisala o tem, ali imaš kakšen krog prijateljev, niti o tem, kaj si resnično želiš. Opredeli svoje želje in začni delati na tem, da jih boš postopoma uresničevala. Eno po eno. In ko ti bo uspelo pri prvi, se boš z veseljem lotila druge. Saj  veš; pot okoli sveta se začne s prvim korakom.
Vsak človek se rodi s smislom. Tudi ti. Poskusi ga odkrivati vsak dan sproti, tudi skozi na videz nepomembne stvari: prijazno pozdravi soseda, skuhaj nekaj dobrega za vso družino, vprašaj tvoje domače, kako jim lahko pomagaš itd., uživaj v lepoti narave, dobre glasbe, dobre  knjige.  Najprej pa pojdi v iskanje službe, brez izgovorov na avto ali avtobus.  Tudi če napišeš 100 ali več prošenj, boš imela dober občutek, da si poskusila narediti vse, kar je v tvoji moči.
In ko boš spet pomislila na samomor si reči: »NI še čas, da vržem puško v koruzo. Življenje je predragoceno darilo, da bi ga na takšen način zapravila.«
Toplo pa ti priporočam knjigo Viktorja Frankla Kljub vsemu reči življenju da. Imajo jo v vsaki knjižnici in veliko ljudem je spremenila pogled na življenje in tegobe, ki so z njim neizbežno povezane.
Zdaj pa imam eno prošnjo. Zelo rada bi prebrala tvoj odziv na predlagano knjigo. Močno upam, da ga bom lahko čez nekaj časa prebrala.
Draga mladenka, iz srca ti želim, da narediš prvi korak pri tvojem potovanju v neodvisnost in zasebnost.
Prisrčno te pozdravljam in vse dobro na tvoji poti.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja