pozdravljeni! Stara sem 12 let. Ali je normalno da punce ki so eno leto starejše od mene nosijo tangice? Sicer imam zelo stroge starše: nesmem nositi make upa nesmem nositi krop topov v šolo, moram biti odličnjakinja... Mama mi nikoli ne bi dovolila nositi tangic v osnovni šoli. Zato se sprašujem kako puncam v osnovni šoli starši dovolijo nositi tangice. Lp
• lu
lucky girl
Jaz sem tangice začela nosit, zdej ko sem 15. Ampak to je bla zgol moja odločitev. Men recimo starši čist normalno pustijo. Mam pa tud eno sošolko ,ki je tangice začela nost tm nek začetek 6. Razdreda. Kar se pa ravn tk men zdi mau prehit. Nisem js neki sručnjak na tem področju ,a se mi zdi de bi punce kak let lahko počakale. Moje osebno mnenje. V glavnem lepo bodi.
Cao. L.
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Ljudje smo si zelo različni, tako tudi starši, ki imajo različne načine vzgoje. Nekaterim staršem se zdi to neprimerno (kot recimo tvojim), spet drugim pa ne, nekatere mogoče niti ne zanima, ali pa ne opazijo. Najlažje ti bo, če nekaj let še poskusiš razumeti, zakaj ti tvoji starši določenih stvari ne dovolijo, o tem se lahko poskusiš tudi pogovoriti z njimi in se ne upiraš preveč. Kmalu boš dovolj stara, da se boš lahko sama odločila, kakšna oblačila boš nosila.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije