tko eno leto nazaj sm spoznala enga tipa na snepu in sma si tko ful dougo pisala mela sm tko telefonsko pa vse sam on je tko sam parkrat se posnepo pa sliko od sebe poslau pa tko ful krat sm ga uprasala ce posle sliko pa tko ni lih hotu pa se skregu in nevem zakaj? pol sma bla en mesc sregana kr seje on sgreu in pac jst tko nism mogla ganigdar prebolet ker je tko ful vreu pa tko fuk sma se kregala in nigdar nism mogla ga prebolet in tko vcasih je biu ful prjazn pol nasledn dan pa je biu tko ful nesramen in tko vec krat mije govoru da ga naj pustim pri miru pa da naj bom tiho in vem da sem bila mogoce prevec dosadna k sm ga ves cas neki sprasevala sam njemu je dobesedno blo tko pac useeno pa se zavedam da mu je seeno sam jst ga nemorm prebolet res ne in tudi ena stvar je da zivi tko ful dalc in ga se u lajfu nism spoznala sam mi da neko dobro energijo in enostavno nemorem ga prebolet pa tko use moje frendice ga sovrazjo sam jst se tko v nobenga fanta nism bla tko ful pa probala sem ga ze prebolet z drugimi samo ga enostavno nemorm prebolet in vec nevem kaj naj naredim pa tko on je ze priznal da je meu ze veliko punc pa vem da ni vredu oseba k se tko obnasa pa vse sam men res ni useeno za njega . dons se je spet skregu zmano in mislim da je to zdaj resno da sva za vedno slregana in jst se ves cas zarad njega sam jocem vec nevem kaj naj
• Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
To, kar čutiš, je res močno in zato je normalno, da ga ne moreš kar »izklopit«, tudi če veš, da se ne obnaša lepo. Ravno to, da je bil en dan zelo prijazen, naslednji pa hladen ali nesramen, nas pogosto še bolj čustveno zmede in naveže, ker ves čas upamo, da bo spet tak kot na začetku. Kaj pri njem ali v vajinem dopisovanju je bilo tisto, zaradi česar si se počutila tako posebno, varno ali povezano z njim? Se ti zdi, da pogrešaš res njega kot osebo, ali bolj občutek, ki si ga imela takrat, ko ti je namenil pozornost in je bil prijazen? Kako se počutiš sama pri sebi po stikih z njim – bolj mirno, sprejeto in srečno ali bolj žalostno, zmedeno in negotovo? Včasih nas ne drži toliko oseba sama, ampak upanje, da bo spet takšna, kot smo si jo želeli videti.
Iz tega, kar opisuješ, se sliši, da ti ta odnos prinaša predvsem jok in dvom vase, ne pa občutka varnosti in miru. To, da ga še nisi spoznala v živo in da je bil glede slik ali stika večkrat zadržan, lahko pri tebi še dodatno pušča veliko vprašanj in občutek nedokončanosti, zato je razumljivo, da se od tega težje odmakneš. Mogoče bi ti pomagalo, da za nekaj časa ustvariš malo več distance, toliko da vidiš, kako se počutiš brez stalnega preverjanja vajinega stika in da si daš prostor, da se čustva umirijo. Ni poanta v tem, da ti mora biti takoj vseeno, ampak bolj v tem, da sebi dovoliš zadihati in začutiti, kaj ti ta odnos v resnici daje in jemlje.
V tem času se lahko še bolj nasloniš na prijateljice in počni stvari, ob katerih se počutiš dobro. Vedno pa smo za pogovor na voljo tudi mi.
Objem,
Cita Jenko, mag. psihologije