Živjo, zelo kmalu se s šolo odpravlajmo na 3 dnevni "tabor" in to me skrbi že zelo dolgo. Nikoli tudi ko sem bila mlajša nisem marala hoditi na tabore, šole v naravi... Že lani smo šli nekam in je bilo zelo bedno in me skrbi da bo letos tudi. In tudi nevem s kom bom v sobi (s sošolci se precej dobro razumem tako da to ni nek problem), niti nevem kje bomo nastanjeni. Tudi starši to vedo amapk useno moram iti in je tudi prav da grem da se bom privadila saj bom morala še velikokrat iti kam. In nevem kaj naj naredim da me nebo več tako skrbelo.
Hvala za nasvet.
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga dijakinja,
hvala za tvoje sporočilo. Iz zapisanega je moč razbrati, da te skrbi kako se boš počutila na taboru, ki ga omenjaš. Si o tem morda že s kom spregovorila? Ljudje smo socialna bitja, ki potrebujemo veliko občutka varnosti - to je namreč ena izmed temeljnih potreb vsakega človeka. Menim, da bi bilo dobro, da se na taborjenje načrtno pripraviš. Najprej si lahko na spletu ogledaš kraj oz. nastanitev, kjer boste bivali. Na tak način boš dobila vpogled v to kam pravzaprav prihajaš. Praviš, da se s sošolci dobro razumeš, zato se poskusi dogovoriti s kakšno sošolko, da bosta skupaj v sobi. Tako ti bo veliko lažje in skrb bo počasi pojenjala.
Sicer si zelo dobro napisala, da je prav, da greš, saj se boš s tem počasi privajala na vse odhode od doma, ki bodo v prihodnosti najverjetneje vse pogostejši. S seboj vzemi tudi kakšno stvar (to je lahko npr. knjiga, kakšen obesek ali manjša blazinica, ki jo lahko spraviš v torbo), ki te bo spominjala na domače okolje. Ko/če boš začutila stisko, jo vzemi v roke in se spomni na dom. Pojav domotožja je povsem običajen in tudi občutki, ki se porajajo ob tem, so normalni - le misli je potrebno preusmeriti drugam. Verjamem vate in prepričana sem, da boš ta izziv dobro izpeljala.
Želim ti veliko poguma in te toplo pozdravljam,
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem. in mag. zak. in druž. štud.