zdravo,
povedla vam bom kj se mi trenutno dogaja
sm 9 razred in to leto smo dobili novega sosolca ki hodi z mojo sestricno novglaven vcere smo se dobili na igrisci in tam je bil moj sosolec novi moja sestricna in od mojega sosolca brat( dajmo ga poimenovat N,da vam ga malo opism js sm 08 letnik on pa je 09 tak razlike sma 4 mesece on bi mogo it v 8razred sm je zavstal in je 7 potem je zelo iskusen pri puncah in je kr velik stopnje lopote,ima veliko energije..)ja in midva z N sma rekla ce se sosolec in sestricna zalizeta se se midva ubitvo je on to reku in sta se zaliza potem sm js rekla dajta se se enkrat pa se res midva in potem se js nisem hotla sj je blo zame prvic on pa je z bolj z tem iskusen potem sma se prvi sm dala ljubcka sm on se je hotu ze prvic zaliat sm se js nisem hotla in sm samo se vmeknila potem in tako mi je on da prvi poljub sta se sesteicna in sosolec spet zacela lizat in potem on rece zj se se lah midva in kar naenkrat se potem smo se se neke pogovarjali in smo sli domov.drugi dan ko smo se vidli v soli me N skos gljeja vsaki odmor sma se druzla in so me zaceli zajebavat z N in ja mislim da se zaljubljam v njega vsako solsko uro razmisla kako se boma celi odmor druzla in vsi mi pravi da je on vame sm js res mevem kj si nj misli tezava je v tem da je mene en fant ko so ble pocitnice poletne nazecetke res res resssss mocno prizadel in sme trebala cele pocitnice da sm ga prebolela rekla sm si da dozaj nic fsntav ker je sola na prvem mestu kr mi lani ni slo k dober in sm rekla da se bom pobolsala ja res v njega se zaljublja sn nocem biti spet prizadeta da bo prisu da boma midva skup bo moga naret nekaj res norega.
kj vi mislite se splaca?ali je vame? nv povejte mi svoje mnenje
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Opisuješ tvoj odnos s fantom, ki ti postaja vedno bolj všeč. Praviš, da si bila v preteklosti zelo prizadeta, zato si tudi zdaj nekoliko bolj previdna pri nadaljevanju odnosa.
Pri sebi opisuješ znake zaljubljenosti, ki se kaže kot stalno premišljevanje in sanjarjenje o tem fantu. Prav tako opisuješ tudi nekatera dejanja fanta, ki bi lahko kazala na to, da si tudi ti njemu všeč (te opazuje, se druži s teboj med odmori…). Zaljubljenost je zelo intenzivno čustvo in nas miselno v veliki meri okupira. Navadno osebo, v katero smo zaljubljeni tudi idealiziramo. To pomeni, da si o njej ustvarimo sliko, ki je največkrat vezana na naše želje in pričakovanja o ljubljeni osebi. Naša ideja o tej osebi in resničnost se tako lahko velikokrat zelo razlikujeta.
Žal ti odgovora na vprašanje »ali se splača ali ne«, ne morem podati. Bi pa ti svetovala, da ne hitiš preveč. Kot sem napisala že prej, pri zaljubljenosti osebo idealiziramo, zato je zelo pomembno, da to osebo pred naslednjim korakom dodobra spoznamo in jo vidimo v realni luči (torej tudi z vsemi morebitnimi slabostmi). Predlagam ti, da si najprej vzameš čas za prijateljsko druženje s tem fantom in tako vidiš, če imata kakšne skupne interese, če se zares ujameta in če ti je zares všeč. Ko boš enkrat dobila celostno sliko o njem, se boš tudi lažje odločila kako se bo vajin odnos razvijal v prihodnosti.
Vse dobro!
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)