Zdravo,
ker so informacije na spletu čisto preveč razpršene prosim za pomoč.
Svoje izobraževanje nameravam po končani splošni gimnaziji nadaljevati na študiju psihologije. Razumem da moram najprej odpraviti dodiplomski študij ampak me pa zanima kako in kaj potem naprej. Sam bi namreč rad delal nekaj v smislu klinične psihologije.
Hvala za odgovor in lep pozdrav.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljen,
v primeru, da želiš postati klinični psiholog, je izobraževanje po trajanju podobno izobraževanju zdravnikov specialistov.
Pogoja za začetek specializacije iz klinične psihologije sta zaključen magistrski študij psihologije in opravljen strokovni izpit s področja zdravstvene dejavnosti. Specializacija iz klinične psihologije traja štiri leta v obliki zaposlitve v zdravstvu za poln delovni čas in je sestavljena iz dveh delov kroženja v zdravstvenih ustanovah. V času specializacije usvajaš teoretična in praktična znanja ter opravljaš kolokvije in predstavljaš pridobljeno znanje.
Več odgovorov o študiju psihologije in s tem povezanih vprašanj pa najdeš na naslednji spletni strani: https://psihologija.ff.uni-lj.si/najpogostejsa-vprasanja-o-studiju-psihologije .
Zgoraj opisana pot zagotovo ni enostavna, vendar je vse mogoče, v kolikor si nekaj res želiš in imaš pred sabo jasen cilj.
Želim ti vse uspešno poklicno pot.
Lep pozdrav,
Urška Stepišnik, dipl.m.s. in mag. prof. socialne pedagogike