Pozdravljeni,
sem dijakinja srednje sole za oblikovanje maribor v smeri medijski tehnik. Zelo si zelim postati psihologinja, vendar pa za vpis na studij potrebujes splosno maturo. Po koncani srednji soli bom imela opravljeno poklicno maturo in pa peti predmet - psihologijo. Zanima me ali je kaksna druga moznost da lahko vseeno postanem psihologinja?
Lp
Lana
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Žal je za redni dodiplomski študij psihologije nujna splošna matura, 5. predmet ni dovolj.
Druga možnost je maturitetni tečaj, s čimer pridobiš splošno maturo, traja pa 1 leto po srednji šoli - pozanimaj se o tem v šolski svetovalni službi.
Opcija je tudi, da greš na študij nečesa drugega, potem pa se za 2. stopnjo (magisterij) prestaviš na psihologijo - niso pa možni prehodi z vsake fakultete in opraviti bo potrebno nekaj diferencialnih izpitov - več o tem pa ti lahko povedo v referatu fakultete oz. tajništvu na oddelku za psihologijo (v Ljubljani, Mariboru ali na Primorskem). Predvsem se pozanimaj s katerega faksa se lahko potem za magistrski študij prestaviš na študij psihologije.
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije
Li
Linča Ma
Višješolski študij psihologije-izredno na daljavo prek računalnika izvaja zasebna fakulteta Doba. Ne rabiš splošne mature, niti 5 predmeta, dovolj je poklicna matura. Ima pa omejitev vpisa, se mi zdi da nekje 65 točk rabiš. Je enakovreden Ljubljani. Je 3+2 in za psihologa moraš imeti končan magisterij. En letni stane nekje 3000€, lahko ti razbijejo na mesečne obroke šolnino. Tudi izredni študentje imajo status študenta.
Izredni študij psihologije izredni univerzitetni, torej na poklicni maturi rabiš 5. Predmet izvaja tudi zasebna fakulteta v Ljubljani Sigmunda Freuda. Ta študij je v živo, torej moraš v Ljubljano osebno hoditi na predavanja. Tudi ta študij je 3+2. In za psihologa rabiš magisterij. En letnik tam stane 5000€. Pozanimaj se pri njih še.