Pozdravljeni,
sem študentka 1. letnika pedagogike in andragogike, saj nisem uspela priti na psihologijo. Moj načrt je, da zaključim ta dodiplomski študij, nato naredim dodatne izpite in se poskušam vpisati na magistrsko stopnjo psihologije. Psihologija me neizmerno zanima in hudo mi je, ker ne morem že zdaj bolje razvijati svojega potenciala.
Opraviti bom morala kar nekaj dodatnih obveznosti, verjetno bom za to porabili eno leto.
Zdaj pa me zanima, če ima morda kdo kakšno izkušnjo z dodatnimi izpiti, samim prehodom in možnostmi, ki jih imam za to. Vesela pa bom tudi kakšnega (spodbudnega) nasveta
• Uredništvo
Maša Podvršnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej bi želela pohvaliti tvojo vztrajnost in motivacijo - vidi se, da si res želiš študirati psihologijo. Prav zato verjamem, da ti bo tudi po tej poti, ki si si jo zastavila, uspelo.
Sama sicer izkušnje s prehajanjem med programi nimam, lahko pa ti ponudim nekaj informacij, ki so meni znane oziroma jih lahko najdeš na spletu. Kot si že sama ugotovila, moraš za prehod iz dodiplomskega študija pedagogike in andragogike na podiplomski študij psihologije opraviti diferencialne izpite, in to iz tistih področij psihologije, ki jih na dodiplomskem študiju niste dovolj podrobno obdelali. V kolikor se zanimaš za študij na ljubljanski univerzi, imaš na tej spletni strani (pod pogoji za vpis) seznam predmetov, ki jih pred vpisom moraš opraviti. Kolikor vem, so na mariborski univerzi malo bolj zaprti glede vpisa na študij psihologije iz drugih programov, je pa najbolje, da se glede pogojev za vpis na različnih drugih fakultetah pozanimaš pri njihovem referatu. Tako boš dobila najbolj zanesljive informacije. Vedi pa, da možnosti zagotovo nekje so, da lahko uresničiš svoje želje.
V kolikor imaš še kakšna dodatna vprašanja glede študija, sem ti na voljo. Vse dobro,
Maša Podvršnik, mag. psihologije