Pozdravljeni,
star sem 17 let, letos sem zaključil drugi letnik gimnazije in v septembru začnem s tretjim letnikom. Sicer je res da me do vpisa v fakulteto/faks loči še kar nekaj časa ampak se mi zdi pomembno razmišljati o prihodnosti. Torej, kar nekaj časa sem razmišljal kaj bom šel študirat zdaj sem prišel do treh različnih opcij, ampak me zanima ena bolj podrobno. Zanima me kako postati Seksolog oz. če je to sploh smer ki je samostojna. Kako postati seksolog? In ali so mogoče tudi kakšne sorodne smeri študija v Sloveniji. Hvala za vaš odgovor.
Lep pozdrav, Gimnazijec
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Najprej naj te pohvalim, da se pripravljaš na novo življenjsko obdobje, ki hkrati postavlja temelje za tvojo prihodnost.
Študija seksologije v Sloveniji žal še zaenkrat ni. Najbližje temu je študij medicine s področjem psihoterapije, kjer se po končnam študiju (sicer bolj kot ne samoiniciativno) specializiraš na področje seksologije. Ali pa morda študij psihologije oziroma celo sociologije, kjer imaš tudi enega izmed predmetov Sociologija spola in spolnosti, potem pa se lahko morda podaš v samostojno pot seksologije.
Ali pa v tujini, morda bi se v Grazu lahko našlo kaj, vsaj na magistrski stopnji študija.
Meni se zdi študij seksologije izjemno zanimiv, hkrati pa je to nepogrešljivo področje, ki pa, kot si že verjetno tudi sam ugotovil, v Sloveniji še ni toliko poznano in razširjeno.
Kar pogumno naprej in ni dvoma, da ti ne bi uspelo!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike