Pozdravljeni,
sedaj grem v 4. letnik srednje zdravstvene šole, opravljala bi poklicno maturo... ampak me zelo zanima studij forenzika... zanima me kako lahko pridem do studija forenzike z poklicno maturo?
hvala za odgovor in lep pozdrav
• Ha
Hahh
Študij forenzike v naši državi kolikor vem ne obstaja. V tujini to obstaja. To preveriš če misliš študirati v tujini. Pri nas je za dobiti službo forenzični inštitut v Lj in vsaka policijska postaja ima tudi neke forenzike. Za službo je običajno pogoj diploma iz naravoslovno tehniških ved, torej kemija, biokemija, biologija, mikrobiologija, fizika, lahko tudi računalništvo ali kakšno strojništvo. Lahko si pogledaš na spletni strani forenzičnega inštituta. Za pogoje za vpis na te  programe si lahko na internetu pogledaš kakšni so. Običajno moraš peti predmet na poklicni vzeti.  Ker je naša država majhna in je potreb po tem poklicu malo to službo dobijo samo tisti ki so na študiju imeli najboljše ocene, žal. To preverijo ko se v službo prijaviš. Lahko se tudi motim???
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kolikor mi je znano, v Sloveniji študij forenzike ne obstaja. Na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani sicer obstaja predmet digitalna forenzika, kjer študenti spoznavajo vejo forenzične znanosti, ki se ukvarja z zajemom in obnovo podatkov, katere najdemo v digitalnih napravah.
Vsekakor pa obstaja Nacionalni forenzični laboratorij (NFL), kjer pa so zaposleni strokovnjaki z različnih področij (kemije, fizike, biologije, ipd.). NFL je razdeljen na več oddelkov (povzemam): fizikalne preiskave, kemijske preiskave, biološke preiskave, daktiloskopija (preiskave prstnih odtisov), preiskave dokumentov… Vsak oddelek je specializiran za določeno področje forenzičnih preiskav in kolikor razumem so v njih zaposleni strokovnjaki s posameznih področij (torej kemiki, biologi…).
Predlagam, da še sama pregledaš spletno stran in tako boš spoznala številne oddelke, ki se ukvarjajo s številnimi različnimi področji.
Preberi tudi vse predstavitve študijskih programov, da boš prepoznala - tudi na podlagi predmetnikov posameznih študijskih smeri, katera so področja, ki te bolj zanimajo.
Večina fakultet ima ob predstavitvi posameznih programov navedeno tudi vpisne pogoje (recimo: »Vpisni pogoji: matura ali poklicna matura z dodatnim izpitom iz tujega jezika oz. matematike ali štiriletna srednja šola, končana pred 1. 6. 1995«).
Smiselno bi tudi bilo, da stopiš do svetovalne delavke, ki jo imate na šoli in se posvetuješ tudi z njo.
Bodi aktivna, čim več raziskuj in išči odgovore na vprašanja. Tudi na informativnih dnevih se opogumi in postavljaj vprašanja.
Vse dobro želim.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Fo
Forensicccc
Delam na Inštitutu za sodno medicino. Imam srečo, da delam tu, saj nisem iz področja zdravstva. Če nisi specializant sodne medicine bo težko delal/a v forenziki.