Živjo,
sem dijakinja splošne gimnazije in letos se vpisujem na faks. Zelo me zanima študij kozmetike, rada bi postala kozmetičarka. Malo sem brskala po spletu in opazila, da je v Ljubljani na Fakulteti za splikativne vede in še enem višješolskem programu smer kozmetika s kar visoko šolnino.
Zanima me, če v Sloveniji ali mogoče kje v tujini obstaja redni študij kozmetike brez šolnine.
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
res je, v Sloveniji so možnosti za redni študij v smeri kozmetike nekoliko omejene. Po mojih informacijah je edini redni študijski program, ki ponuja izobraževanje usposobljenih strokovnjakov za delovna mesta v kozmetični industriji, program kozmetologije, ki ga izvaja Fakulteta za farmacijo Univerze v Ljubljani. Več o programu si lahko prebereš na spletni strani Fakultete za farmacijo (https://www.ffa.uni-lj.si/studij/studijski-programi/kozmetologija-(prva-stopnja)). Poleg tega študij kozmetike ponuja nekaj samostojnih visokošolskih ali višješolskih zavodov (kar pomeni, da za študij plačuješ šolnino), na primer Fakulteta za aplikativne vede (ki si jo navedla tudi sama), DOBA fakulteta ter druge. Višine šolnin in vsebine programov se razlikujejo, zato je vredno preveriti spletne strani zavodov in študije primerjati med seboj. Pomembno je, da si pozorna tudi na vrsto študija - študij kozmetologije na FFA UL je univerzitetni študij, študij kozmetike na Fakulteti za aplikativne vede je visokošolski študij, študij kozmetike na DOBA fakulteti je višješolski študijski program.
Gotovo je študij kozmetike mogoč tudi v tujini, kako je z vpisom in šolnino pa je odvisno od posamezne fakultete, ki študijski program ponuja, zato je najbolje, da informacije o tem poiščeš na spletnih straneh fakultet. Pri tem si lahko pomagaš z različnimi prosto dostopnimi iskalniki, pri katerih imaš možnosti filtrirati iskanje glede na lokacijo in kategorijo študija, na primer: https://www.educations.com/
Upam, da ti bo moj zapis vsaj malo v pomoč.
Vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
VS
VSŠKV
Redni študij kozmetike - brez plačila šolnine - ponuja Šolski center Novo mesto.
https://www.sc-nm.si/vss/
Gre sicer za višješolski študijski program.Citiraj