Obiskujem 4. letnik gimnazije in kmalu me čaka odločitev o študiju. Razmišljala sem o hispanistiki, zdaj pa me zanima, kaj lahko počnem s tem nazivom. Je možnosti za zaposlitev veliko?
Hvala za odgovore
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Študij hispanistike je možen na drugi stopnji, se pravi po uspešno opravljenem prvostopenjskem študiju španjskega jezika.
Po končani magistrski stopnji si zaposljiva na področju prevajalstva, tolmačenja, turizma, kulturne in umetniške dejavnosti, založništva in knjigotrštva, v gospodarstvu, na področju tehnološke in informacijske znanosti, lahko delaš tudi v odnosih z javnostmi. Največ zanimanja pa je na področju šolstva, se pravi kot učiteljica španščine.
Vsekakor pa ti predlagam, da greš v mesecu februarju na informativni dan, kjer lahko izveš s prve roke, kaj ponuja študij ter se povežeš s študenti.
Želim ti, da boš na izbrani smeri dobila potrebno znanje in spretnosti,
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike