Pozdravljeni! sem tretji letnik predsolske vzgoje. Zanimam se za predsolski studij v mariboru in studij socialnega dela v ljubljani. ne morem se odlocit, saj na predsolsko me ne vlece ker nimam posluha,  na socialno delo pa ne zaradi tega ker mi ljubljana ni ravno vsec, saj se mi zdi da je prevec ljudi ki jih ne poznam in cisto drugacno okolje. Odlocit se morem do avgusta, da vem glede petega predmeta, pa nevem kako se naj odlocim saj me nikamor dobesedno ne vlece 100%. Strah pa me je, da bi se odlocila narobe.
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
Sprejemanje pravih odločitev je verjetno najtežja naloga v človekovem življenju. Še posebej, ko se odločamo za študij, ki nas bo usposobil za delo, ki ga bomo opravljali 40 let.
Praviš, da te predšolska vzgoja ne veseli. Veseli te socialno delo. Za ta študij bi morala zapustiti Maribor in 4 ali 5 let preživeti v Ljubljani, ki je ne poznaš, ali pa jo morda zgolj iz pripovedovanja ljudi. Sama nimaš ne takšnih, ne drugačnih izkušenj.
Morda bodo tvoje lepe, morda ne. Toda če daš na tehnico 4 oz. 5 let življenja v okolju, ki ti morda trenutno ni najbolj pri srcu in potem 40 let dela, ki ti ne bo veselje, se splača res globoko premisliti.
Tudi jaz nisem iz Ljubljane, sem pa študijska leta preživela tam. In priznati moram, da so bila to najlepša leta v mojem življenju. Bila sem stran od staršev, šla skoraj vsak teden domov, toda tam sem bila svobodna. No, to je moja izkušnja. Vsak ima svojo in vsak naj si ji sam pridobi.  V tvojih letih ni težko hitro najti  nove prijatelje, morda tudi nove interese.
Morda pa bi kazalo razmisliti o tem, kam te vleče 100% in se potem odločati, kje boš študirala. Sledi svojemu srcu in se povsem iskreno vprašaj, kaj si resnično želiš.
Želim ti, da se boš odločila tako, da svoje odločitve ne boš obžalovala večino tvojega življenja.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja