Hejla,
trenutno sem na študiju,ki sem ga malce na bled izbrala v 4. Letniku (preveč poslušala okolje) trenutno pa je tako, da sem zamudila 1. rok za prepis in mi sedaj preostane samo še 2. rok in tam pogosto so kar visoke omejitve za vse študije? Nevem kaj naj naredim, pavziram naslednje leto in potem komaj po 2 letih začnem  dejanski študij ki me veseli? Naj se samo sprijaznim da sem na tem faksu?
Res nevem kaj naj ker me  je strah da bom potem 2 leti zabluzila in da je potem generacija  2007 zelo močna in se mi ne bo uspelo vpisati nikamor, kamor me veseli?
• he
hej hej
Hej hej,
sicer delam maturo trenutno, samo sem imela iste probleme kot ti. Srednjo solo sem izbrala samo zato da ne bom imela bivsih sosolcev v razredu. Za faks sem se odločila da bom sledila mojim sanjam (mogoče mi nebo uspelo priti not oz. bom spadnila letnik) kljub temu da so tveganja bom poskusila, da mi ne bo v prihodnosti zau. Svetujem tudi tebi, probaj se prepisati na studij ki te dejansko veseli, saj bos delala (mogoče) na tem področju celo zivljenje.
lp
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
s svojo dilemo glede izbire študija si se obrnila na nas, ker pišeš, da ne veš kaj narediti.
Pišeš, da si na študiju, katerega si izbrala "na blef" oz. ker si preveč poslušala okolje. Nadalje praviš, da si zamudila 1. rok za prepis in da ti sedaj ostane samo še 2. rok. Si v dilemi ali boš dve leti pavzirala in se potem vpisala na želeni študij ali pa se boš preprosto sprijazanila, da si na tem študiju.
Že tekom začetka študija si ugotovila, da te ta študij ne veseli, verjetno bo podobno tudi v prihodnje. Pomembno je, da si izberemo študij, ki nas čimbolj veseli, da bomo kasneje opravljali delo, katero nas bo prav tako veselilo. Dve leti pravziranja v primerjavi s celotnim študijem, za katerega veš že sedaj, da ti ni všeč, pravzaprav ni veliko. Čas pavziranja lahko izkoristiš za delo preko študentskega servisa, za potovanja oz. za stvari, ki jih rada počneš. V tem času imaš možnost, da pri sebi skušaš ugotoviti, kateri je res tisti študij, ki bi te veselil in bi ga z veseljem delala.
Razmisli o tem, ali boš čas, energijo in trud usmerjala v nekaj, za kar veš, da ti ni ok ali pa boš vse to usmerila v to, da prideš na želeli študij.
Želim ti vse dobro.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka