Pozdravljeni,
sem dijaknja 4.letnika gimnazije in sem se vpisala na študij biologije na Biotehniško fakulteto v Ljubljani. Sem oseba, ki me zanima veliko stvari. Poleg biologije, na študij katre si zelo želim priti, me zaima tudi kriminologija, pravo in psihološke stiske prestopnikov in skupin iz obrobja družbe.
Zaima me samo, kako bi bilo, oziroma če bi bilo možno, da se po končanem prvem letniku vpišem na vzporedni študij prava na Pravno fakulteto v Ljubljani.
Če je to možno, kakšni so pogoji, kako to poteka...
Vem da zelo prehitevam čas, ampak me vseeno zanima, če je to sploh mogoče, kajti to sta študija, ki sta zelo različna po svoji naravi in po področjih, ki jih pokrivata.
Moram pa še povedati, da pri vpisu, nisem pod nobeno željo vpisala študij prava.
Hvala za Vaš odgovor
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal na tvoje vprašanje ne znam odgovoriti. Sem pa prepričana, da bi ti znali svetovati v Kariernem centru Biotehniške fakultete ali v Kariernem centru Pravne fakultete. Predlagam ti, da jim posreduješ vprašanje na njihov elektronski naslov karierni-center@bf.uni-lj.si (Biotehniška fakulteta) ali klemen.marincic@uni-lj.si (Pravna fakulteta). Predlagam ti tudi, da se dogovoriš za osebno individualno svetovanje.
Vsekakor pa boš v naslednjem letu, ko boš pričela s študijem, dejansko tudi dobila občutek, koliko časa moraš nameniti študiju oziroma študijskim obveznostim ter koliko časa ti potem tudi ostane za sprostitev in počitek, ki ga seveda tudi potrebuješ za zagon pri izpolnjevanju študijskih aktivnosti.
Želim ti čim več zaupanja vase in svoje zmožnosti.
Vse dobro in uspešno želim!
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja