Pozdravljeni.
Sem dijakinja 4. letnika gimnazije in moje veliko veselje je psihologija. Ker so omejitve kar visoke, sem prepričana, da se v 1. letnik ne bom mogla vpisati oz. da ne bom sprejeta. Moja alternativa je socialna pedagogika in nekje sem zasledila, da lahko po opravljenem študiju socialne pegagogike, torej po štirih letih, nadaljujem študij na 2. stopnji psihologije. Kako je s tem? Ali sem informacije pravilno razumela? Kakšen imaš potem naziv?
Hvala in lepo vas pozdravljam.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kam se lahko vpišeš po končani prvi stopnji je v pristojnosti posameznih fakultet. Najboljše, da preveriš razpis za vpis na magistrske študije, ki bo objavljen marca ali pa se obrneš na referet oddelka za psihologijo izbrane fakultete. Te pa moram opozoriti, da se lahko pogoji iz leta v leto spreminjajo. Torej, če je trenutno možen vpis na magistrski študij psihologije s končano prvo stopnjo socialne pedagogike, to ne pomeni, da bo enako veljalo tudi čez štiri leta. V kolikor bo vpis možen, pa računaj na to, da boš morala opraviti diferencialne izpite (za to boš verjetno potrebovala dodatno šolsko leto). Rada bi ti povedala še to, da se tudi s študijem socialne pedagogike lahko zaposljuješ na delovnih mestih, ki vključujejo razgibano delo z ljudmi - ukvarjaš se lahko z zelo podobnimi situacijami, kot psihologi.
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije