Zdravo,
sedaj sem 4 letnik, in bom se prekvalificirala na drugo šolo, šolo za odrasle... zanima me, ali po končani šoli za odrasle v primeru da ugotovim da bi šla kaj študirat, imam možnost vpisa na fakulteto? Izredno ali redno? Kako je s tem
hvalaaaa
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
Po končani šoli za odrasle, kjer opraviš maturo ali pridobiš poklicno kvalifikacijo, imaš možnost vpisa na fakulteto. Lahko se vpišeš kot redna študentka, če izpolnjuješ pogoje za vpis, ali kot izredna študentka, če želiš večjo fleksibilnost pri študiju.
Pomembno je, da preveriš specifične pogoje za vpis na fakultete, ki te zanimajo, saj se lahko razlikujejo glede na program in vrsto izobrazbe, ki jo boš pridobila.
Če potrebuješ dodatne informacije ali pomoč pri iskanju programov, sem tukaj za tvoja vprašanja!
Želim ti veliko uspeha,
lep pozdrav
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike
Lu
Lubenica123
Super najlepša hvala, ker sem zelo v dvomih, šla sem skozi vse fakultete tu v mojem okolišu, saj res nebi rada šla iz domačega okolja, in nisem našla ničesar za mene, da bi me zanimalo. Zato razmišlam it na odrasle za nekaj kaj me zanima, pa sem mislila da mam čas toto eno leto razmislit, kaj me dejansko zanima in kje bi delala. Saj v družini vstrajajo da morem naredit neki študij :(
lep pozdrav :)