Pozdravljeni, sem drugi letnik gimnazije in vem da imam za izbiro študija še kar nekaj vendar bi vseeno želela nekaj vprašati, saj o tem že kar dolgo razmišljam. Razmišljam o tem da bi šla študirati pedagogiko ali pa socialno pedagogiko. Zanima me katere lahko opravljaš kot pedagog in socialni pedagog. Razmišljala sem tudi o da bi šla študirati Razredni pouk vednar se bojim, da bi naravoslovje ne gre dovolj dobro, sploh matematika.
Že vnaprej hvala za vaš odgovor!
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zelo dobro, da raziskuješ svoja interesna področja že sedaj.
Kot socialna pedagoginja ti lahko povem, da delamo na številnih zelo različnih področjih dela. Nekateri v šoli, drugi v vzgojnih zavodih, nekateri v zaporih, na Centrih za socialno delo, na Zavodih RS za zaposlovanje, nekateri so samostojni podjetniki…. Skratka zelo široke zaposlitvene priložnosti.
Sicer pa ti predlagam, da se v prihodnjem letu udeležiš informativnih dnevov na fakultetah, tako da se ti bodo morda tvoje dileme glede odločitve že bolj razblinile.
Predlagam tudi, da na spletni strani fakultet pregledaš predmetnike tako za program socialni pedagog kot pedagog ter razredni pouk in si tako ustvariš vtis, katere so tiste vsebine, ki jih boš kot študentka poslušala na predavanjih. In seveda, katera so tista področja, ki jih boš študirala.
Na spletni strani Zavoda RS za zaposlovanje imaš opisan pripomoček za učinkovito načrtovanje kariere in iskanje zaposlitve.
Predlagam, da se v času šolskih počitnic, pridružiš prostovoljnemu delu (pomoč pri organiziranemu varstvu otrok, učna pomoč, delo v kolonijah, ipd.), kjer boš pridobivala izkušnje pri delu z otroci, mladimi in tako spoznavala, katera so tista področja dela, ki te resnično zanimajo.
Vse dobro ti želim.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja