Pozdravljeni, ne vem kako naprej. Opravljala sem študentsko delo v trgovini 1 mesec. Delo mi je bilo precej fizično naporno (zlaganje, razkladanje več 10 kg težkih zabojev). Danes me je v svojo pisarno povabila poslovodkinja, češ, da jim ne nadomeščam odsotnosti njihovega delavca, da delam prepočasi in vprašala, ali bi bila pripravljena delati na blagajni, kar sem zavrnila, saj sem se v preteklosti preizkusila v tem delu in mi "ni ležalo". Naj pripomnem, da se mi zdi, da hitreje kot sem delala, ne bi mogla, že tako sem prihajala domov izčrpana, (skoraj) vsak dan vozim namreč tudi v avtošoli in 2x tedensko pomagam doma sosedi z multiplo sklerozo, delala pa sem tudi sobote. Tako sem danes zaključila svoj zadnji delovni dan, počutim se popolnoma nesposobno. Skrbi me, da bo izkušnja slabo vplivala, ko bom iskala dejansko zaposlitev v svoji stroki (zdravstvo). Kaj storiti v takem primeru, kakšni napotki za naprej?
Lp, D.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ svojo izkušnjo s študentskim delom, kjer si opravljala fizično naporno delo v trgovini. Povedali so ti, da delaš prepočasi in ti predlagali premestitev na delo blagajničarke, česar pa nisi sprejela. Sedaj si zaključila z opravljanjem tega dela in te skrbi, da bo ta izkušnja slabo vplivala na iskanje dejanske zaposlitve v tvoji stroki.
Glede na tvoj opis je očitno, da je bilo delo, ki si ga opravljala, fizično zelo naporno. Vsi imamo različne sposobnosti in vsako delo ne leži vsakomur. Svet potrebuje različne ljudi z različnimi znanji in sposobnostmi, ki lahko zasedajo različna delovna mesta. Zato ti predlagam, da ne obupaš in poiščeš delo, ki ga boš rada opravljala. Možnost študentskega dela je priložnost, da preizkusiš različna delovna mesta. Glede na to, da se izobražuješ na področju zdravstva, lahko poskusiš najti delo tudi na tem področju in si tako pridobiš izkušnje s področja, ki bo najverjetneje tvoje bodoče delovno mesto, ko boš iskala pravo zaposlitev. Razmisli, kaj te veseli, poglej oglase za študentska dela in pošlji prošnje različnim podjetjem, organizacijam. Verjamem, da boš našla takšno delo, ki ti bo ustrezalo.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom vsaj malo pomagala. Če boš imela še kakšno vprašanje, te lepo vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije