Stara sem 19 let.
Pred enim tednom sem bila posiljena.Bila sem na zabavi pri prijateljici.Srečala sem fanta,ki mi je že nekaj časa všeč.Skupaj sva plesala, se zabavala.Malo preveč sem popila.Postalo mi je slabo.Začelo se mi je vrteti.Ponudil je, da me pelje domov. Ko sva prispela do našega bloka, je peljal kar naprej. Ustavil je na robu gozda. Začel me je otipavati in mi govoriti, kako sem lepa. Prosila sem ga, naj neha. Poskušala sem ga odriniti. Ni nehal. Nikomur nisem povedala,kaj se je zgodilo. Počutim se grozno. Sram me je. Itak bodo rekli, da sem sama kriva za to.
Kaj naj storim?
Ar
Arči
Nič nisi sama kriva. Ti si žrtev. Prijavi ga. In to takoj.
Št
Štu-dentka
Ne morem ga prijaviti, ker če ga prijavim bo to videl (mogoče) in bodo vsi izvedeli za to.
Ar
Arči
Draga študentka,
ne gre za to ali bo ta, ki te je zlorabil videl prijavo ali ne. Gre za to, da mora za svoje dejanje odgovarjati. Mogoče se bo našla se kakšna, ki se bo opogumila, ko bo videla da si ga prijavila. Morda jih je še več, ki jih je zlorbil. Takšni tipo živijo po določenem vzorcu. Počenjajo vedno isto, najdejo pa žrtve, za katere so prepričani, da ga ne bodo prijavile.
Bodi pogumna, posvetuj se še s kom, potem pa vloži prijavo. Naj baraba za svoja deanja odgovarja. Ko bo šel (tudi to se lahko zgodi) za nekaj časa za rešetke, bo v bodoče dobro premislil kaj lahko počne.
Ne samo jaz, prepričan sem, da je večina vseh, ki so si tvoj zalosten dogodek prebrali, na tvoji strani.
Ko sem bil pred leti pripravnik na sodišču sem imel priložnost spoznati, recimo temu, kodeks kriminalcev. Najbolj osovraženi med kriminalci so pedofili in takoj za njimi posiljevalci. Veš, ne preveč prijetne stvari se s takšnimi barabami kot je bil ta tvoj, dogajajo v zaporu. Pa saj si zaslužijo.
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Veseli smo, da si se nam zaupala. Da bi ti lažje pomagali nas kontaktiraj ali se, če boš zmogla obrni na starša, 113, zdravnico, socialno delavko na centru za socialno delo v tvojem kraju. Nujno potrebuješ podporo in nekoga, ki bo podal prijavo spolnega nasilja. Nihče nima pravice posegati v tvoje telo. Verjamemo, da si se branila na vso moč in da je marsikdaj nemogoče ubežati napadom, četudi bi si tega želeli. Pomembno je, da se to ne zgodi več in da le-to prijavimo policiji. Pomembna si ti in doživljanje, ki se seveda v tem trenutku z manj lepimi občutki sproža v tebi in te dela še bolj nemočno. Verjemi, da boš ob podpori strokovnjakov zmogla čez to. Trenutno se v Ljubljani odpira hiša Barnahus, ki bo namenjena otrokom za podporo ob spolnih napadih. Trenutno pa imaš možnost umika tudi v katerikoli krizni center za mlade v Sloveniji. Če bi potrebovala karkoli nam javi. Ne ostajaj sama! Mislimo nate.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
Št
Štu-dentka
Hvala????