Spoštovani!
Nevem kako vam naj povem. Enostavno že 5 let sem nesreče. Od osnovne šole je bilo nadmano vse možno nasilje in nisem imel priajteljev. Zdej sem že v srednji šoli in ni nič boljše še zmer se vsi delajo norca iz mene vi neveste kako me to boli zelo. Ni mi prijetno. Želim umreti vsi me izkoriščajo vedno vse za vse nikoli nič zame. Poskusil sem vzpostaviti nove stike ampak so me vsi izdali prizadeli. Nevem kako naj naprej želim vam lep dan prosim za čim hitrejši odgvor.
Lp, mladostnik
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Verjamem, da te stvari prizadanejo. In tudi normalno je tako. Ljudje smo socialna bitja in potrebujemo družbo. Vendar ne misli, da si ti slab in prosim ne razmišjaj negativno. Zagotovo boš tudi ti spoznal prijatelje. Ne obupaj. Vendar vedi, da tistih pravih prijateljev ni veliko. Lahko je tudi samo eden. Pomembno je, da potem prijatejstvo ohranjaš. Ne rabiš imeti veliko prijateljev. Dobro je, da si komunikativen, da lahko navežeš stike. Ampak zaupati pa ne moreš vsakomur. Delaj na dvigu samozavesti, da boš znal reči ne ljudem, ki te izkoriščajo. Morda preberi kakšno knjigo glede samozavesti in pozitivne samopodobe. Na žalost živimo v takšnem svetu, ko smo lahko tarča izkoriščanju. Pomembno je to, da si dovolj močan in boš takšne ljudi prepoznal in se znal odmakniti od njih.
Omenil si tudi, da si žrtev nasilja. Glede tega ti težko kaj konkretno svetujem, saj nisi nič podrobneje opisal. Če doživljaš nasilje s strani vrstnikov ti svetujem, da se pogovoriš s staršema, ki ti bosta znala pomagati. Če pa je prisotna kakšna druga oblika nasilja pa prosim napiši kaj več podatkov, da ti bomo lahko pomagali. Saj nobena oblika nasilja ni dovoljena in to se ti ne sme dogajati.
Vse dobro!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja