Dober dan,
kaj nej nardim sem pod ful velkim stresom zaradi tistega v srbiji ker me je ful strah da bi jaz bla v taki situaciji. Nemrem spati ker me je ful strah smarti in moji mozgani celi cas razmisljajo o tem ne.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ja takšne stvari so zares grozne in nam dajo precej misliti. Ampak drago dekle, ne smemo dovolimo, da nas strah (ki je pri tebi res zelo izrazit, če ne moreš spati) ohromi in nam ne dovoli normalnega vsakodnevnega funkcioniranja. Si o tem tvojem strahu govorila s kom od bližnjih? Pogovori pomagajo, dajo nam neko širšo sliko na dogodke, ko poslušamo, kaj o tem mislijo drugi.
Ko ti skozi glavo švignejo te zaskrbljujoče misli, jih poskusi karseda hitro odgnati - pomagaj si s kašno tehniko preusmerjanja misli, nekaj zelo finih najdeš tukaj. Bi lahko poskusila s tem?
Realno pomisli kakšna je možnost, da bi bila ti v takšni situaciji - zelo zelo zelo zelo majhna. Poskusi to čimbolj ponotranjiti in verjeti, da bo vse ok. Preveč je lepih stvari okoli nas, da bi nas ohromil strah. Bi se lahko strinjala?
Kljub temu, da ti nihče ne more zagotoviti, da se kaj takega ne bo zgodilo, je dejstvo, da so takšna dejanja v našem okolju zelo redka. Vsi odrasli si prizadevamo, da skrbimo za to, da so/ste otroci varni.
Javi se še kaj, lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije