Zivjo,
ze nakaj casa ooazujem sebe in svojo reagiranje. Opazil sem, da kadar govorim postanem rdecem, da se mi roke potijo itd. Zadnje case tudi pri normalnem pogovoru, npr. s prijatelji. Poskusil sem, da ko zacutim to/// si poziram slino, a žal je to neuspesno.
Prosim za pomoc, ker se to stopnjuje in se mi v soli zaradi tega ze pismehujejo.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Praviš torej, da imaš težave, ko govoriš z drugimi osebami, se začneš potiti in dobiš rdečico. Težavo si že skušal reševati, vendar brez uspeha in opažaš, da se ti vrstniki zaradi tega posmehujejo.
Sicer nimam dovolj podatkov, da bi to govoril s popolno gotovostjo, vendar so to lahko znaki socialne anksioznosti oz. tesnobe. Videti je, da doživljaš tovrstno tesnobo, ki jo karakterizira predvsem strah pred tem, da bi se pred drugimi osramotili. Z veseljem ti sporočam, da so to težave, ki se jih da rešiti! Vendar je za to treba biti aktiven - same od sebe ne bodo šle stran. Prav tukaj, na portalu #To sem jaz, smo že pred časom pripravili nekaj vsebin, kako se soočati z razčičnimi vrstami tesnobe - več si lahko prebereš tukaj.
Če se ti bo vseeno zdelo, da bi potreboval dodatno pomoč in podporo skozi pogovor v živo, pa bi ti priporočal brezplačen klic na TOM Telefon (116 111). Na liniji so usposobljeni strokovnjaki, ki ti bodo z veseljem pomagali.
Lepo bodi in srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije