Pozdravljeni. Že 7 mesecev se mi dogaja, kot začaran krog... Najprej sem si merila sečni utrip neprestano in bila vsa panična če je kaj narobe z njim, googlala sem skos o simptomih... Težava je izzvenela, ko je prišla nova. V ušesu sem dobila čuden občutek... Šla sem na Orl pregled, petkeat k zdravniku, na slikanje zob... Nič mi niso odkrili mene pa je to neznansko motilo, zaradi tega sem bila depresivna in brez volje. Nisem mogla normalno funkcionirat... Potem so prišli čudni občutki v grlu mislila sem da se bom zadušila, spet sem šla na orl pregled..Seveda mi nikjer niso nič odkrili.. Zame so bili se težki dnevi najtežji v mojem življenju mislila sem da bom umrla od strahu sploh neznam pojasnit. Šla sem psihologi kateri mi ni nič pomagal, saj se nisva povezala. Potem pa se je preobrnilo.. Iz teh fizičnih bolezni sem preusmerila na mentalne.. Strah me je bilo da imam prisluhe ampak jih seveda nisem imela.. Potem sem večer pred spanjem začela razmišljat kaj je to sploh, kje smo, ali smo sploh resnični... In jaz ko nekaj začnem razmišljat ne morem nehat... In potem me je začelo biti strah da so vsi ljudje okoli mene neresnični da sem samo jaz... Googlala sem in mislila da imam sizofrinijo ali neko blodnjavo motnjo, česar se zelo zelo bojim.. Potem sem še bolj googlala kako je v paihiatričnih bolnicah in so vsi pisali samo slabo... In me je bilo strah tega da bom jaz migla tam da imam nebo sizofrinijo.. potem je to izginilo... Potem sem dobila misli da kaj, če sebi ali komu drugemu kaj naredim... kar iz nenada sem dobila te misli.. In spet googlala in ugotovila da je OKM in si pripisala to... Potem je po nekaj tednih izginilo... Potrm sem si začela zamišljat situacije npr. vojne pi svetu, kaj če zbij srno z avtom itd.. In sem takoj to pripisala sebi kot da sem jaz že v tej situaciji... Kar nekaj uglavnem... Zdaj hodim k odlični psihoterapevtki, katera mi je rekla da imam health exayety. Zdaj pa sem nekaj dni nazaj dobila misel "kaj če so ljudje okoli mene neki hudiči v preobleki" in to sploh nič ni realno.. To me spravlja v grozno stanje in depresijo... Pa vem da je to bull shit da to ni res.. Ampak moji možgani ne dojamejo.. Še kr se zelo obrememjujem s tem... čeprav vem da ni to res se še kar s tem ukvarjam... Googlam in sem si pripisala sizofrinijo in neko blodnjavo motnjo... Jaz res nevem kaj se dogaja ampak tako nemorem več. Tablet za depresijo pa nikoli nisem jemala.. Prosim za vaša mnenja in odgovore.. Ali so takšne nerealne misli že blodnje? Ker sem prebrala da če imaš blodnje se tega ne zavedaš da jih imaš. Ni mi pa jasno zakaj sem tako anksiozna in zakaj me ta misel tako obrememjuje, če vem da ta misel ni resnična. Hvala vsem za odgovore in nasvete.
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
odlično se mi zdi, da si našla psihoterapevtko s katero si se povezala in ji zaupaš. Najbolje zate se mi zdi, da se z njo še naprej redno sestajaš in ji zaupaš vse, kar se ti plete v mislih. Priporočala bi ti tudi, da omejiš “googlanje” o različnih psihičnih motnjah in boleznih, saj toliko različnih informacij, ki jih ne moreš razumeti, ustvarja v tebi nove strahove in še večjo zmedo. Bi pa bilo dobro, da poiščeš na spletu informacije o tehnikah sproščanja in se kakšno naučiš. Verjamem, da ti to lahko pomaga.
Kaj pa sicer počneš v življenju, kaj te veseli in zabava? Morda bi se malo več posvetila različnim aktivnostim kot so šport, branje knjig, poslušanje glasbe, hišni ljubljenčki, ustvarjalnost...
Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka