pozdravljeni,
ze cca leto pa pol se borim z neprestanimi skrbmi in fizicnimi simptomi. zacelo se je z obcutkom zmedenosti, potem se splosno slabo pocutje ki je trajalo mesece, sedaj je pocutje v redu, imam pa se vedno neprestane skrbi in simptome ki se menjajo, enkrat me trebuh boli, enkrat sem napihnjen, enkrat zaprt, skratka sanjam skozi nekaj da sem prestrasen in nemorem ziveti brezskrbnega zivljenja kot moji kolegi.
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Najprej pohvaljen za pogum, da si nam zaupal o tvojih stiskah. Verjetno bi bilo tvoje strahove, skrbi, telesno slabo počutje in sanje laže razumeti, če bi o sebi povedal kaj več. Si mladostnik ali že odrasla oseba? Kako živiš, s čim se ukvarjaš? Kaj zate pomeni brezskrbno življenje?
Seveda pa razumem, da te vse to, kar doživljaš močno bremeni. Kaj pa počneš za to, da bi se bolje počutil? Si morda razmišljal o tem, da bi poiskal strokovno pomoč? Vsekakor bi ti to zelo priporočala. Za začetek pa si lahko pomagaš tudi sam in sicer tako, da uvedeš v svoje življenje določene spremembe, nove aktivnosti, s katerimi zaposliš svoje misli in telo. Ni potrebno delati velikih korakov. Najprej razmisli, katere so tiste aktivnosti pri katerih se dobro počutiš in takoj prični. Vsaka sprememba se prične s prvim korakom, tega ne pozabi.Želim ti vse dobro.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka