zdravo!
Letos grem v prvi letnik in me je grozno strah. kaj naj pazim, kaj moram naredit, vsee mi povejtee.
strah me je še tega, da me moji bodoči sošolci nebojo sprejeli.
hvala za odgovor,
nemirna <3
• 12
12345678
Ej iskreno ne se tok sekirat use bo uredu bolj ko bos na chill bolse ti bo js sm bla ista sicer te ne morem pomirit da je super pac men ni nimam kolegu pa sola mi je grozna ampak lej to je sam ena stran tega to se lah zgodi ampak res mansa moznost sm edina k se mi je to zgodil kar jih poznam pac sej se pogovarjam z usem sam nismo pa kolegi ce razumes pa ne pozab usi ste na novo tkoda vas je vse prblizno isto strah pa se ena stvar bot komunikatiuna tut ce to nisi ti js tut nism pa nism bla in sm s tem dost zafrkanala ampak lej se zgodi pac res pa ne se sam z enim pogovarjat pac ne sam enga jolega al pa kolegice met probi cim vec kr js sm mela sam eno in je blo grozn pa ce se skregata nimas vec nobenga tkoda si najd neko frend grupo kr vidm kok uzivajo tiste k majo svojo grupco plus ucitlom se ne zamerit z ocenami al pa cemerkoli na sredu znajo bit ful zleht ne usi ampak znajo bit js sm se z ocenami tocno zard te ene moje prjatlce kr me je ona vlekla v to "ne se ucit" "sej bo" pa s tem da je bla jezna na mene da sm se ucila tkoda pac res probi usaj na zacetku met fajn ocene kr zdej pa ko se dejansk ucim pa sm znala isto ko ena k je pet dobla pa je mela skos petke je dala men profesorca tri tkoda ja ce te pa se kej zanima pa napisi :)
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
upam, da še vedno uživaš v počitnicah in da te ne skrbi preveč, kako bo v srednji šoli.
Srednja šola v bistvu funkcionira podobno kot osnovna šola - pouk, kjer poslušaš in zapisuješ snov; odmori in malica, kjer se družiš s sošolci in drugimi prijatelji; kakšni projekti in dodatne dejavnosti, če jih želiš; ter seveda učenje in domače naloge doma. Kar pogumno, vse to že poznaš, le stavba in ljudje bodo drugi. Pri pouku čim več poslušaj, da boš veliko odnesla od učne snovi, doma pa sproti in redno, od prvega dne naprej, ponavljaj učno snov.
Strah te je tudi, da te ne bodo sprejeli. Res ne vem, zakaj te ne bi. Bodi iskrena in bodi ti. Sama pristopi do koga in se začni z njim pogovarjat. Sprašuj in dobro poslušaj, kaj ti oseba govori. Večina se nas počuti nekoliko tesnobne, ko se podajamo v nove situacije, torej gotovo nisi edina, ki se ne boš počutila povsem gotovo in samozavestno.
Uživaj še zadnje dni počitnic, septembra pa pogumno zakorakaj v nove dogodivščine.
Vesela bom, če se boš javila in povedala, kako je potekal tvoj novi začetek.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja