Čas gre zadnje čase zelo in jaz mislim ZELO hitro mimo za me. Zdi se me da ga zapravljam z ležanjem v svoji sobi ves dan ampak kaj druga naj pa delam ko pa to saj nimam prijateljev in nobenih obvesnosti. Sem najmlajša v družini imam pa se tudi 3 leta starejšo sestrično ki je moja edina prijateljica. Zdaj je za počitnice prišla k meni in se večino časa samo dopisuje z nekim fantom. Strah me je da se bo cist spremenila in me nadomestila. Ko bo ona sla domov sem mislna da bi se začela ful manj z njo pogovarjat, na tak način se ne bom mogla se bol navezat na njo in me to ne bo tok prizadel. Nočem da vsi odrastejo in me pol pozabijo zato ker sem mlajša al pa sej nevem. Ubila bi se samo za to da lahko se enkrat preživim tiste čase k sva bla se obedve otroka. Jaz sem ji rekla Nj si neha pisat z njim pa je rekla da bo užaljen Kt da jaz ne bom. Prv rekla sem ji da sem užaljena pa je mislna da se hecam in je rekla da je vse ok zato ker bova zdej cel teden skup
• Uredništvo
Urška Ruter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem, pišeš, ker se počutiš osamljeno. Večino časa preživljaš sama v sobi in zdi se ti, da nimaš pravih prijateljev, s katerimi bi lahko počela razne aktivnosti. Skrbi te tudi, da boš izgubila svojo edino prijateljico, sestrično, ki zdaj več časa posveča dopisovanju s fantom. Strah te je, da se bo vajin odnos spremenil in da te bo nadomestila.
Razumem, da se počutiš osamljeno in prestrašeno. Pomembno je, da se odkrito pogovoriš s svojo sestrično o svojih občutkih. Povej ji, koliko ti pomeni njeno prijateljstvo in da se bojiš, da bi se oddaljili. Pojasni ji, da te je prizadelo to, da ne preživlja več dovolj časa s tabo. Če bo vedela, kako se počutiš, bo morda bolj pripravljena spremeniti svoje vedenje.
Poskusi najti nove hobije ali dejavnosti, ki te zanimajo. Morda lahko preizkusiš nekaj novega, kot je branje, risanje, šport ali sodelovanje v kakšnem klubu. To ti bo pomagalo zapolniti čas in se počutiti bolj produktivno. Razmisli o tem, da bi se pridružila kakšni skupini ali društvu, kjer lahko spoznaš nove prijatelje. To je lahko športna ekipa, umetniška skupina ali katerakoli druga aktivnost, ki te zanima. Spoznavanje novih ljudi ti lahko pomaga razširiti socialni krog in zmanjšati občutek osamljenosti.
Posveti se stvarem, ki te veselijo in zanimajo. Raziskovanje svojih interesov ti lahko prinese zadovoljstvo in občutek izpolnjenosti. To je tudi dober način, da najdeš nove prijatelje, ki si s tabo delijo podobne interese.
Vse to ti lahko pomaga, da se boš počutila manj osamljeno. Vedno je dobro, da se z nekom pogovoriš, ko se počutiš slabo. Če ne moreš govoriti s svojo sestrično, razmisli o pogovoru z drugimi družinskimi člani ali strokovnjakom, ki ti lahko nudi podporo.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč.
Lepo te pozdravljam,
Urška Ruter, dipl. psih. (un)